Mamma til Mathias&Amilia Skrevet 22. november 2007 #1 Skrevet 22. november 2007 Gleder meg sååå til i morra! Flere som føler det sånn??
Mamma til Mathias&Amilia Skrevet 22. november 2007 Forfatter #2 Skrevet 22. november 2007 Gleder meg til å treffe dere alle-det var det jeg skulle skrive..
LizzyG Skrevet 22. november 2007 #4 Skrevet 22. november 2007 Gleder meg jeg også. Skal vi møtes utenfor hotellet bare eller?
Mamma til Mathias&Amilia Skrevet 22. november 2007 Forfatter #5 Skrevet 22. november 2007 Vi kan vel bare gå inn. Slik været er nå vil jeg helst stå inne og vente på folket enn å stå ute og bli kald og våt. Vi ser vel hverandre ganske fort. Det er nok ikke så ofte at det er så mange med vogner der..hehe..
Gjest Skrevet 22. november 2007 #6 Skrevet 22. november 2007 Jeg gleder/gruer meg Har på følesen at det er en del som kjenner hverandre fra før av, og det gjør jo ikke jeg... Går nok bra da. Dere er vel snille damer?
Stolt Mamma™-1jente og 1gutt!! Skrevet 22. november 2007 #7 Skrevet 22. november 2007 Kjenner ikke alle jeg heller, men kan si sikkert at de jeg kjenner er snille damer Resten av gjengen er helt sikkert snille de også får vi vel regne med! Vi sees.
drmjenter Skrevet 22. november 2007 #8 Skrevet 22. november 2007 Hvor ofte pleier det å være treff??? Datteren min er bare en uke - så i morgen blir itt for tidlig gitt.. MEN, vil gjerne blir med på neste treff :) Ha ett fint DIB treff dere!!!!!!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå