SiSsi:) Skrevet 22. november 2007 #1 Skrevet 22. november 2007 Jeg er i uke 9+2 og har den siste uken hatt veldig ømme og vonde pupper.Men nå de to siste dagene har dette roet seg, egentlig ganske godt,men samtidig kommer bekymringen! Har det skjedd noe der inne siden de ikke er ømme lenger? er det noen som har hatt det på samme måten uten at noe har vært galt? er så redd for at den lille der inne skal ha dødd...
Gjest Orkideen Skrevet 22. november 2007 #2 Skrevet 22. november 2007 Det er helt normalt. Brystene vokser ikke gjennom hele svangerskapet, de vokser og utvikler seg litt i rykk og napp. De ømme brystene vil komme og gå gjennom svangerskapet. Du nærmer deg nå et stadium i graviditeten hvor de fleste symptoene forsvinner for en periode. Nyt det! Ønsker deg lykke til med graviditeten!
SiSsi:) Skrevet 22. november 2007 Forfatter #3 Skrevet 22. november 2007 takk for svar:) har en jente fra før så jeg burde egentlig vite hva jeg har i vente, men klarer ikke å huske tilbake til hvordan det var sist gang jeg gikk gravid...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå