BooBoo Skrevet 21. november 2007 #1 Skrevet 21. november 2007 Noen her som ble trette tidlig? Jeg er trett hele tiden, men vet ennå ikke om jeg er gravid...
Sine82 Skrevet 21. november 2007 #2 Skrevet 21. november 2007 Hei Ja jeg var trett før jeg visste at jeg var gravid. Når jeg tenkte tilbake på de to siste ukene før IKM så hadde jeg sovet middagslur nesten hver dag, og det pleier jeg ikke å gjøre til vanlig:)
BooBoo Skrevet 21. november 2007 Forfatter #3 Skrevet 21. november 2007 Jeg har ca 1,5 uke til mens, men det føles liksom så tidlig å begynne å tro på at jeg er gravid
Flippa m Frida Skrevet 22. november 2007 #4 Skrevet 22. november 2007 Jeg ble først skikkelig trøtt nå når jeg kom over i min 7.uke, fra mandag da jeg var 6+2 og utover nå er hele dagen bare en laaaaang gjesp. Er så daff i kroppen at jeg gidder ingenting. (Drømte i natt at klokken var 12 på formiddagen på julaften og jeg hadde nesten ikke kjøpt noen av julegavene. Med denne formen kan den drømmen fort bli virkelig...)
Amazed..♫ 01.02.2012 ♫ Skrevet 22. november 2007 #5 Skrevet 22. november 2007 Jaaa!!! Jeg begynte med det ca en ukes tid før IKM, og fremdeles i uke 8 nå så er jeg helt skutt. Sover hele natten, slapper av på dagtid, og sover halve kvelden. hehe, skulle tro jeg var opplagt på dagtid når jeg sover så mye, men neida...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå