BabyWen Skrevet 21. november 2007 #1 Skrevet 21. november 2007 Nytt dagtreff til uka!! Sjekk lista.. Det er reservert bord:) Hvis det er noen som ikke kan møtes på dagtid, kan dere bestemme hvilken dag som passer best for kveldstreff:) Det er flere jenter som begynner å bli fødeklare nå! Jeg håper alle fortsetter å møte opp på treffene med beibisene etterhvert som de plopper ut av magen. Også velkommen til nye mager/beibiser med termin i januar og februar!! Wenche
gladmammatel2 Skrevet 23. november 2007 #2 Skrevet 23. november 2007 Hei alle sammen! Har satt opp kveldstreff på tirsdag. Har barnevakt da så håper det passer for andre også Syntes det var greit å møtes på Tyholt, men er åpen for å endre hvis det er noen som heller vil møtes et annet sted. Skal prøve å huske å reservere bord på BIM Ingrid
gutt 08 snart storebror! Skrevet 23. november 2007 #3 Skrevet 23. november 2007 Hallais! Æ kommer i tårnet på tirsdag Ann-Christin
lilleanda Skrevet 24. november 2007 #4 Skrevet 24. november 2007 Jeg kommer sannsynligvis på begge treffene. Begynner å bli kjedelig å vente nå, så veldig greit å sosialisere litt. Vi snakkes
LiKr Skrevet 24. november 2007 #5 Skrevet 24. november 2007 Æ kommer nok sikkert åsså på begge treffan.....ser ikke ut t at den fullmånen idag har nå virkning nei! Domme måne... ! Lisa
*stjerna* Skrevet 25. november 2007 #6 Skrevet 25. november 2007 Jeg kommer på dagtreffet! jobber tirsdag kveld desverre. -annelise-
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå