Gå til innhold

Da melder jeg meg inn her også:)

Anbefalte innlegg

Hei alle sammen!

Har fulgt med her en stund og har planer om å dra til Danmark neste år. Har forstått fra diskusjonene her inne at jeg har mye å lære om denne prossessen, så jeg føler meg litt "grønn" enda men jeg lærer vel etterhvert:) Jeg er 32år, singel, hetro, bor i Oslo og har ingen barn fra før.

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/10971556-da-melder-jeg-meg-inn-her-ogs%C3%A5/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja har tenkt litt på det og tror jeg kommer til å velge Stork. Har fått inntrykk av at Nordica er litt mer fort inn og ut (dere får korrigere meg hvis det ikke stemmer) mens at Stork er litt mer avslappet og jeg tror jeg trenger det når den tid kommer. Har du forsøkt enda eller er du fortsatt planlegger?

Annonse

Jeg var faktisk nede i går for første gang på Stork.

Det var veldig hyggelig der, jeg hadde egentlig valgt en annen klinik, men ombestemte meg, da jeg fikk 5 Stork anbefalinger av samtlige venner av venner av meg.

Husk å begyn med en type eggløsnings tester i 3-4 mnd før, så du lærer deg hvordan de fungerer på deg. De fleste testene står det nettopp det, og det er vel det de fleste sliter med.

Jeg skal prøve på Stork 2-3 ganger først, har en medisinsk grun til at det haster litt, så må jeg evt. over til noen mer tekniske :-)

Men jeg får jo håpe jeg har ett befruktet egg som driver å deler seg i magen min nå :-) God helg!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...