Gå til innhold

hun får iallefall nok..

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Snuppa vår har lagt på seg 515 g siden fødsel. Hun var 3965 g ved fødsel og gikk ned 260 g de første dagene. Når hun var 1,5 uke veide hun 3920 g og når hun var 3 uker 4480 g. Så på 1,5 uke har hun lagt på seg 560 g. Høres mye ut...men hun er i stort sett fornøyd og gulper ikke så tror ikke hun får for mye. Får se hva helsesøster sier når vi skal på vektkontroll når hun er 4 uker.

Moro å sjekke litt innimellom... ;)

Annonse

Kan du skjønne som de vokser????? Jeg blir helt perpleks :-)

Ved fødsel var Stina 3760g og 49 com lang, på 6 ukers kontroll 5 kg og 58 cm lang.... og så var det en liten baby på 2 uker som lå ved siden av henne.... det er jo ikke SÅ lenge siden hun var SÅ liten"!!!!!!!!!

Tror ikke min baby legger så fort på seg, gitt. Hun var 4,4 kg ved fødsel og veier nå ca. 4,7 etter en måned. Hun gikk jo ned 400 gram i dagene etter fødsel, da, så hun har jo egentlig lagt på seg 700 gram. Jeg har ikke målt henne, men hun virker å ha blitt litt lengre. Str. 62 er nesten for lite allerede, hun var 55 cm da hun ble født. Vi får se om to uker. Flere med store babyer som er litt tregere til å legge på seg? Er jo greit at hun ikke blir giga, heller.

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...