Anonym bruker Skrevet 21. november 2007 #1 Skrevet 21. november 2007 Hvordan merker man at man har det? Jeg hører baby suge å svelge...men hvordan er kjennes utdrivingsrefleksen ut?
trollet66 Skrevet 21. november 2007 #2 Skrevet 21. november 2007 Kan bare snakke for meg selv..... Kjenner det som en sterk prikking i brystvorten, og så blir brystene hardere i det melken sprenger på. Noen ganger kjennes det mye andre ganger ikke så mye. Merker det egentlig sterkest når jeg pumper.
r r r Skrevet 21. november 2007 #3 Skrevet 21. november 2007 Det er visst ikke alle som kjenner det. Jeg kjenner det altfor godt. Det er vondt, stikker/verker i hele puppen og i begge samtidig. I tillegg så starter den ikke bare når minsten dier, men i hytt og vær ellers. Men det er jo likegodt at jeg kjenner det for da kan jeg trykke på puppen slik at melken ikke spruter ut!
Labbetøs Skrevet 22. november 2007 #4 Skrevet 22. november 2007 Noen kjenner det godt, andre kjenner det ikke i det hele tatt. Du er sikkert i den siste kategorien siden du ikke har merket noe enda. Begge er like vanlige, og ingen er bedre enn den andre. :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå