Venter endelig! 26.07.08 Skrevet 21. november 2007 #1 Del Skrevet 21. november 2007 veit itj heilt kolles æ ska byinn.. æ testa positivt. har ikke hatt mensen siden jeg tok ut p-staven (16.okt), men hadde en blødning over 2 dager 14-15 september.. brystene har vært veeeldig ømme en stund nå. vet IKKE hvorfor, men når jeg skulle på do i går kveld, så gikk jeg automatisk bort til badeskapet og hentet en test. tok ikke tiden, så jeg trodde det hadde gått over reaksjonstiden for da kan den gi et falskt positivt svar. teststreket var svakt, så jeg turte ikke håpe noe. klarte ikke slutte å tenke på det i dag. samboeren min sa at jeg hadde sagt at jeg hadde vært kvalm i går, og i dag var jeg også kvalm, men tenkte kanskje det var ønsketenkning i og med testen i går..så jeg tok en test til når jeg kom hjem fra jobb. teststreket var sterkere idag, og kom frem før det hadde gått 1 minutt, idag hadde jeg stoppeklokke! jeg visste ikke helt om jeg turte tro det! visste det til samboeren min, og han ble overlykkelig! dro inn til legevakta, for jeg ville ha ordentlig bekreftet at det var sant fra de. hadde jeg måttet vente over helga for å dra til fastlegen for å få det bekreftet hadde jeg blitt gal i helga! leverte urinprøve, sykepleiern kom med en lapp, "skal du se den nå?" spurte hun, jeg kikket ned, og der stod det *hCG POSITIVE* min første reaksjon var, "ja." "okej" "ja" osv. og smilte, sykepleierne smilte og lo med meg:) da er det bekreftet; Jeg er gravid!! mye kan skje enda da, og det har nesten gått over fra glede til bekymring, er den frisk? vil jeg miste den? nå må jeg bestille meg time til lege! Unnskyld at jeg har skrevet det så vanskelig! Er bare masse følelser og tanker i hodet mitt akkurat nå! Har bare skrablet ned noe av det som går oppi hodet mitt nå! klaff på 1pp, trodde aldri i livet at jeg skulle få det!! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/10970267-oi-positive-tester/
Erle vil ha perle Skrevet 21. november 2007 #2 Del Skrevet 21. november 2007 så heldig du er =) gratulerer kjempemasse! helt vanlig å være litt bekymret- det kommer man til å være resten av livet når man får barn uansett, he he.... Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/10970267-oi-positive-tester/#findComment-10970461
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå