Gå til innhold

Ballongmage..


villevilla

Anbefalte innlegg

Er det virkelig normalt at magen ser ut som en ballong enda jeg er bare 6 uker på vei? babyen er jo ALT for liten til å ta så masse plass.. Skjønner at magen kan blåse seg opp, men buksene mine passer ikke og folk begynner å kommentere magen min.. Jeg vil helst ikke at folk skal vite noe om dette før etter 12 uker hvertfall..

 

En annen ting er at jeg er desperat etter vaffelkaker med brunost..? bare MÅ ha hvær kveld, men jeg spiser det ikke for da hadde jeg skjønt at magen så ut som en ballong.. Trodde også jeg skulle slippe unna kvalmen men begynner å merke den når jeg skal innta frokost. Å sterke matlukter får jeg brekninger av.. Heldigvis positive tegn da men.. hehe:) Har aldri vært gravid før så alt er jo spennede og nervepirrende og nytt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

hei, jeg er litt lenger på vei en deg 7+1 men har det samme problemet magen er oppblåst og står rett ut. kan ikke skjønne det siden jeg nesten ikke spiser noen ting bare kaster opp. Men vi får vel ta på litt romseligere klær. Måtte kjøpe olabukse 1 st større. men trenger sikkert de klærene etter graviditeten og

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, litt det samme her, oppblaast mage. Tror det er hormonelt, og det skjer jo noe med fordoeyelsen dersom jeg ikke husker feil fra forrige gang. Den ordentlige magen kommer etterhvert og er annerledes enn den der oppblaaste og litt udefinerte...min er litt saann puteaktig, og ikke rund, ikke spesielt stilig nei, men et godt tegn da!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var litt betryggende å lese denne tråden her og se at andre har det på samme måte. Jeg er 6+3 i dag. Stod å betraktet magen min i speilet mitt i går og ringte moren min og sa at jeg sikker på at det tvillinger eller trillinger inni der for magen min står jo rett ut!! hehe..

Jeg ønsketenker litt og håper jeg er lenger på vei enn jeg egentlig er, men det er vel bare gass:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Samme med meg, har vært oppblåst siden før positiv test og er 8+6 i dag.Han kun 2 bukser jeg passer i magen, de andre strammer veldig og går kun med store hettegensere så ingen skal spørre om jeg er gravid;-) Jeg har heller ikke lagt på meg en eneste kilo enda, så det kan ikke være annet enn at jeg er oppblåst selv om jeg ikke er verken forstoppet eller har noe serlig luft i magen.....Merkelige greier! Så det er nok bare hormonelt, men føler med veldig tjukk:-( Håper snart jeg får gravidmage heller!! Men må nok iallefall vente til jul!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...