Gå til innhold

flere med mage som dingler hjemme for tiden?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg er med!! skal bli koselig og endelig treffe deg... du har jo ikke fått vært med på de treffene vi har hatt, men har jo vedlig lyst å treffe deg...

Jeg legger igjen mobil nummeret mitt til deg, så gi meg en lyd om noe kommer i veien....

i morgen klokken 12 da på cult kafeen...

970 80 982

skulle jo hatt en bekreftelse om du kom? jeg var jo litt sen med å se innlegget ditt, er ikke her inne hver dag, men jeg har jo ikke fått noe svar på om du har sett det og om du kommer til å komme på kafe i dag... kan du ikke sende meg en melding om du er inne nå å ser før kloken 12, jeg stikker i allefall til byen, så ser jeg om jeg hører fra deg ;o)

huff og huff og huff og huff.

Jeg har jo vært inne og sjekket hver eneste dag omtrent om noen har svart, så siden ingen svarte (trodde jeg da) tenkte jeg at det ikke kom til å bli noe. SÅ ser nå i dag. Kl er nå 1203............... Er ikke det typisk. Åh så kjempedumt.

Skal vi finne en ny dato? Jeg er leeeeeeeeeeenge hjemme visst.

Annonse

hei igjen.... jeg stiller onsdag 5 desember på cult klokken 12, tror ganske sikkert hilmar blir med også, så dette skal bli koselig....

flere må også hive seg med om de kan, men nå gleder vi oss i allefall til å endelig treffe deg bang og olufsen ;o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...