Gå til innhold

julegaver til de ansatte i barnehagen :)

Anbefalte innlegg

jepp jeg er en sånn en som liker å gi en oppmerksomhet til de som fortjener det. å er det noen som fortjener det så er det barnehagepersonellet. iallefall de vi kjenner. de holder ut med skriking, hyling, protestering, masete foreldre osv you name it. men likevell så behandler de gullene våre som små engler, og letter på samvittigheten vår for å sende de i barnehagen når vi må på jobben.

tøtta har begynt på stor avdeling. klart vi skal kjøpe til de. en ting/sjokolade til ca 50 kr. tanken som teller.

men saken er vi savner sånn de voksne på småbarnsavdelingen......

og har så lyst å gi de en liten oppmerksomhet også. de har jo tross alt hatt tøtta fra januar til juli. og vi slår jo stadig av en prat med de, når vi henter og de er ute eller i yttergarderoben eller noe. ja, jeg skal gi de noe, men det jeg EGENTLIG lurer på... (hvorfor blir mine innlegg så lange og knotete. hehe) : en på den avdelingen har slutta og det har begynt en ny. hun nye har ingen av oss snakka med. Vi bør vell egentlig gi til henne også, eller hva??

noen som har noen mening på dette??

vet at de små tingene vi gir blir satt ufattelig pris på.

å ja jeg gir alltid til jul, påske og før sommerferien begynner.

Fortsetter under...

Kan du ikke gi noe samlet til de da? Bake kake, konfekt eller noe, som du gir til alle de ansatte i småbarnsavdelinga. Noe de kan kose seg med i pausene....

Jeg visste ikke om jeg skulle gi noe eller ikke. Men gjør jeg det så blir det hjemmebakst eller noe sånt.

takk for svar!

jeg tenker som så at hvis jeg gir de noe de kan kose seg med på pauserommet, så må jo hele personalgruppa forsyne seg. da blir det liksom ikke bare til de. og med 5 avdelinger, ekstra assistenter og kanskje studenter. så er jo personalgruppa kanskje på 25-30 stk.

da blir det 1 konfekt på hver....

min mann sier jeg må bare droppe det. for de fikk veldig fine gaver av oss til sommeren. når skal man stoppe liksom.... jaja.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...