Gå til innhold

Etter å ha vært en tur innom disse sidene i kveld, skjønner jeg jo hvorfor det har vært så laber aktivitet her inne de siste dagene: Dere har jo vært på sykehuset og født alle sammen!!!!!

Anbefalte innlegg

Jeg har nesten en følelse av å være igjen alene her inne.Snakk om nedtur for en som går sin 8. dag på overtid!! Jeg er så sinnsykt lei og i uforskammet god form. Ingenting som tyder på at fødsel skal skje i nær fremtid. Ikke så mye som et lite mageknip engang!!!

Noen flere som føler det sånn?? Anyone????

Fortsetter under...

Du er nok ikke alene her, jeg har fire dager igjen til termin, har to barn fra før av og ingen av de har jeg gått over med, men denne gangen virker det som at jeg kan det. mulig det er pga det er gutt denne gangen..??? Så den desperate siden har dukket opp og valgte å ta tra dager med nåler hos en jeg kjenner som driver med sånt via sykehuset.. krysse fingrene for oss at det skjer noe snart..;)

Hehe. Tenkte nettopp akkurat d samme:) At "alle" har født her inne...

Labber rundt med stormagen fortsatt her også, to dager over termin. Bare to dager altså, men de siste dagene har vært så utrolig lange!

Er i fin form, så jeg skal ikke klage sånn sett. Men nå vil jeg se den lille kroppen!:)

Er ferdig m allesmåprosjekter og er lite gira på shopping og julegaver..så hva bedriver dere andre ventende tida med om dagen?:)

Uuuuutrolig - en sjelefrende!!!! :-D

Jeg er også åtte dager over termin, og har ikke et eneste lite mini-tegn på at noe skal skje....føles bare som om baby har bestemt seg for å bli der inne....

Det som imidlertid er kjipt er at jeg den siste mnd har fått en vanvittig bekkenløsning, og nå er avhengig av krykker for i det hele tatt komme meg av flekken :-( Dette fører til at jeg er "fanget" i huset, kommer meg bare ut når mannen kjører meg fra dør til dør og støtter og styrer! Må ærlig innrømme at jeg kanskje trodde folk overdrev en smule ang bekkenløsning, men de tankene har jeg bittert fått tygge i meg! hehe!

Skal uansett på overtidskontroll på Haukeland på fredag, kan jo være at jeg klarer å sutre meg til å bli satt i gang, men har ikke de største forhåpningene.... Når skal du på overtidskontroll???

Godt å vite at det finnes flere enn meg iallefall - lykke til :-D

åh, så godt å få noe respons fra sjelefrender :o) Bekkenløsning vet jeg alt om. Har slitt veldig med det jeg også og spesielt nå de siste ukene. Ikke så ille at jeg går på krykker, men allikevel vondt nok til at jeg ikke orker å gå ut noe særlig. Jeg har fått time til overtidskontroll på Ullevål til tirsdag. Dersom det da ikke finnes tegn på at noe skjer, settes jeg i gang. Men akkurat nå virker det uendelig lenge til, så jeg sitter her og teller minutter. Vi får bare krysse fingre og håpe at vi også snart kan melde hyggelige fødselshistorier på disse sidene :o)

Masse lykke til :o)

Huff. Har ikke vært plaget med verken vond rygg eller bekkenløsning gjennom svangerskapet, så jeg kan ikke tenke meg hvordan det er...Høres ikke spes bra ut:/

Jeg har hatt vonde kynnere, murringer, stikkinger og det hele i snart to uker, så jeg tror ikke lengre på at ting er i gang når jeg kjenner det...:) Ikke før jeg vrir meg i smerte! Da skal jeg kanskje ta en tlf til føden:D Blir så utrolig skuffa av dette lureriet...

Siden jeg bare er to dager over, skal jeg på rutinekontroll hos jordmor nå på mandag og så vil hun ta kontakt m KK på Haukeland for overtidskontroll. Prøver å tenke at i verste fall har jeg babbisen hos meg rundt neste helg kanskje...:)

Er så utrolig klar for baby, adventstid og det hele!

Holder meg i aktivitet, men bruker tida godt på å sove meg opp før den lille overtar sjefsstolen i hjemmet;)

Håper dere klarer å kose dere i den siste tiden, til tross for bekkenløsning og andre vondter.

Snart skal nok vi også få sende ut babymelding;)

Prøver å være optimistisk her! hehe

Annonse

Heihopp!

Æ er tre dager over termin so I`m hanging in here...

Va til jordmor å ble strippet idag, det startet bare litt masrier, men det va nok til å tende håpet på å se den lille prinsesse snart :-)

Lykkelykke til allesammen!!

Jeg har 2 dager (snart 1) til termin, og kjenner ikke så veldig mye, men tenkte å vente litt til før jeg blir skikkelig utålmodig :-)

Har kjent antydninger til mensen-smerter, men bare veldig svakt...

Ingen slimpropp eller noe som helst...

Har prøvd et par triks for å sette ting i gang, men siden jeg er litt smånervøs og tenker "hjelp, vil jeg virkelig sette det igang no" så har jeg ikke gått så veldig iherdig inn for det...

Prøvde såvidt å massere brystvortene i sted, men da jeg fikk en sterk kynner, så kom det bare "hjelp" oppi hodet mitt igjen, hihi...

Men på fredag skal det jobbes hvis ingenting har skjedd, for jo lenger jeg går no, jo mindre klar blir jeg føler jeg :-/

var mye mer "klar" for en måned siden enn no, hehe...

Hallais HeBergen.

Nei det var ikke noen annen grunn til det annet at hun gjerne ville gi meg litt fortgang i forløpet :-)

Jeg ba om det selv ja siden hun likevel sku sjekke om jeg va modnet noe. Jeg er nå tre dager på overtid.

Spørsmålet er jo bare om det funker, men det ble jo en reaksjon på kroppen iværtfall. Vondt va det heller ikke..

Lykke til!

Jeg er også på overtid... Hadde termin for 6 dager siden. Fryktelig lei... Heller ikke her er det antydning til at noe skal skje! Har ikke en kynner en gang (jeg vet forresten ikke hva en kynner er, da jeg aldri har hatt det tror jeg)!

Vi er rett og slett for flinke til å ruge! Babyene vil ikke ut;-)

Har akkurat de samme følelsene..Er (om ti minutter) 4 dager på overtid. Det er ikke et eneste tegn til at noe skal skje snart... Alle er begynt å ringe eller sende sms og det er ikke akkurat med på å få opp humøret. Har ikke ventet lenge, men de sist dagene har gått så utrolig tregt! Er bynnt å tenke at "den aldri kommer". Men det MÅ den jo! Er litt kjedelig når de som skal ha i desember begynner å gå forbi i køen... Men man må vell bare være optimist!

Lykke til alle sammen som er igjen!!!!!! :)

Er også på overtid... 5 dager. Jeg hadde også følelsen av at "alle" her inne hadde født, men tydeligvis flere i samme overtids-båt! :)

Synes det blir lange dager nå. Har ikke så mye overskudd til å gjøre ting heller. Lite søvn blir det også. Er heldigvis ferdig med julegave shopping. Men jeg kan vel like godt nyte ventetida, da det blir mer enn nok å henge fingrene i når den lille kommer :)

Annonse

Det er nok mange av oss som fortsatt venter.. Har 5 dager igjen til termin. Har 2 cm åpning og myk livmorhals sa jordmor etter kontroll igår, men jeg måtte ikke bli deppa selv om helga går uten at noe skjer.. Og foreløpig skjer ingenting. Merker ikke så mye som en liten kynner engang. Slimproppen var visstnok også borte. Ikke har jeg merka at den har gått. Mulig i forbindelse med toalettbesøk mente hun. Nei, man får vel bare smøre seg med tålmodighet også denne gangen.. Har gått 13 dager på overtid før jeg, og det er PYTON.

Er her jeg også! Dvs,husker aldri på å gå innom terminklubben,er mest bare på 3.tri og skravle om jeg sitter på bim.

Termin imårn,fredag 23! Innbilte meg at jeg kom til å føde før tida,hadde det på følelsen,men tok visst feil,gitt!

Ingen slimpropp,ingen kynnere(aldri hatt,tror jeg),ingen rie-lignende tak,kun murringer i 3 uker og vondt/stikkende press helt nederst i magen ved blæra. Går nok laaaangt over,og siden jeg skal føde på Bærum med rekordovertidsgrensene sine,så blir det vel nyttår før de evt. setter igang noe:-(

Er ikke lei av å være gravid,men er lei av kvalme og oppkast,siden jeg har vært sånn hele svangerskapet...

Lykke til til dere andre her inne,og gratulerer til dere som har født!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...