Gå til innhold

Kjønn


Gjest Bjørnen Collargol

Anbefalte innlegg

Gjest Bjørnen Collargol*gravid*

Selv har jeg vært så sikker på at jeg kom til å få en jente, men har nå 2 ganger drømt at det er en gutt på vei. I tillegg tar jeg meg selv i å si han når jeg snakker om den lille i magen :-)

 

Er det noen flere som har noen formening om hva som skjuler seg i magen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tja, min mamma mente at jeg gikk med jente siden jeg klør mye, det gjorde hun med meg og søsteren min, og jeg gjorde det IKKE med førstemann som jo da er gutt!! :-D skulle gjerne fått jente, men fint med gutt også. Vet bare at jeg er MYE dårligere enn da jeg gikk med han....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hørte en temmelig merkelig, men likevel reell statistikk her om dagen - mener det var på det der "livet i livmoren"-programmet som gikk på DR2 på mandag.

 

Vel, de hadde sjekka riktigheten i forhold til hva mødrene mente de hadde i magen. Noen hadde drømt om hvilket kjønn det var, andre hadde bare "følt det på seg". Det viste seg at den gruppa som drømte hvilket kjønn de bar på, oftere hadde rett enn den den andre gruppa.

 

Jeg tror selvsagt dette er bare tull, men kanskje litt morsomt likevel. Isåfall har du en gutt i magen :-)

 

(ps, jeg "følte på meg" at jeg venta en gutt, men der inne ligger ei jente..)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har litt troen på det kinesiske fødselskartet som er her.

 

Har sett på alle jeg kjenner, og meg selv og det stemmer på meg. I følge kartet stemmer det at jeg har skulle ha jenter. Det har jeg og venter i flg kartet nå en gutt. Da er det bare å vente til ultralyden er tatt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bjørnen Collargol*gravid*

På dette kartet skal jeg ha en gutt så da spørs det om det stemmer da :-)

De sier jo også at det er større sjanse for å få gutt når det er prøverørforsøk. Dette pga at guttesædcellene svømmer raskere enn jentecellene...

Blir spennende å se i alle fall!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

i følge kartet skulle min førstefødte vært ei jente, men ut kom en nydelig gutt.... så stemmer nok ikke for meg dette kartet,

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har sjekket kartet opp mot meg, søskenene mine, samboer og søsknene hans, og kun en av oss stemte.... så jeg får nok vente til ultralyd! =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har mer tro på mors magefølelse enn det kinesiske fødselskartet - dersom mor har en sterk følelse da (ikke bare "en viss følelse av"...).

 

Sist visste jeg bare at det blei ei jente (aner ikke hvorfor), og det ble ei jente. Hadde bare en veldig sterk følelse fra den dagen jeg så to blå kryss på pinnen. Jeg drømte derimot at jeg fikk gutt, - det var jo feil.

 

Fødselskartet viste også at det kom til å bli gutt. Men ifølge samme kart skulle jeg selv også ha blitt født som gutt... ;) Det stemmer også veldig dårlig i forhold til venninnene mine. Det stemte for én, men ikke for de tre andre.

 

Denne gangen har jeg ikke fått noen sterk magefølelse ang. kjønnet. Blir spennende! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror jeg får gutt. Men det er mest pga at siden jeg har to gutter fra før er det størst sjanse for at det er en gutt.

 

Ellers stoler jeg ikke på det kinesiske kartet, for det har ikke stemt på meg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...