Gå til innhold

Noen som har en følelse av hvilket kjønn de venter?

Anbefalte innlegg

Gjest Bjørnen Collargol*gravid*

Selv har jeg vært så sikker på at jeg kom til å få en jente, men har nå 2 ganger drømt at det er en gutt på vei. I tillegg tar jeg meg selv i å si han når jeg snakker om den lille i magen :-)

Er det noen flere som har noen formening om hva som skjuler seg i magen?

Fortsetter under...

Jeg tror jeg får jente.. Har liksom magefølelse på det. Sist gang jeg var gravid, hadde jeg guttefølelse..

Har hørt at hvis man er mye kvalm blir det jente, men har endel bevis på at det ikke stemmer nei..

Ifølge det kinesiske fødselskartet skal jeg ha gutt

Vil dere vite hva det "blir" på ordinær UL? Jeg klarer nesten ikke vente! MÅ vite bare MÅ vite (shopaholiker)

Jeg og samboeren min har flere ganger drømt om at vi sku få ei jente (også før jeg ble gravid), så magefølelsen min sier det er en jente, og det kinesiske kartet sier det. Så får jeg bare vente og se:) Men vil så absolutt vite det på UL!!!:)

Bestemor, sambo og jeg føler alle sammen at det blir en gutt. Kan ikke helt sette fingeren på det, men slik er det nå. :)

Litt vanskelig det kinesiske kartet her på bim, fordi jeg har termin en dag etter bursdagen min. Hvis jeg føder før bursdagen min skal det bli en jente, og hvis jeg føder etter; en gutt...

Men begge deler er sef velkomment! :D

Annonse

Jeg er ganske så sikker på at jeg har en guttebaby i magen, ja. Det kan være fordi hvis det blir en gutt så er navnet allerede bestemt pga navnetradisjon på farens side. Kanskje jeg er litt "redd" for å måtte kalle babyen Fridtjov? Jeg var i allefall det til å begynne med, men etter å ha tygd litt på det, så synes jeg faktisk det er ganske tøft....!? Er kanskje det og hormonene sin skyld?? hehe.... Noen kommentarer om navnet?

Hadde først en følelese på jente, og drømte at det var det. Men i følge det kinesiske kartet skal jeg få en gutt, og så snakket jeg med en spådame, og hun sa det kom til å bli en gutt. Blir spennende å se, krysser fingrene for at alt går bra, er 9+6 nå:-)

Jeg har jentefølelse, akkurat som sist. Da stemte det. Svangerskapet så langt fortoner seg på samme måten som sist, og det kinesiske fødselskartet sier også jente. Så da får vi se hva ul sier :)

Jeg har hadt en følelse av at jeg får jente siden uke 4 i svangerskapet.

Jeg spyr som en gris i tillegg, noe som vistnok kan være et tegn på jente. Men her er det mye forskjellige utsagn ser jeg så det er vell ikke vits å stole blindt på kvalmen...

Jeg har alltid sagt jeg ikke skal vite kjønn før fødselen. Det er liksom noe med å gå gravid.

Men nysgjerrigheten min er stooor om jeg nå har sanset riktig så spørs om jeg klarer å holde ut 6 måneder til:)

Hei! Jeg har blitt spådd med ring og hårstrå at det skulle bli jente først, deretter gutt. Dette er mitt første barn. I følge det kinesiske kartet blir det også jente. Min mor har aldri vært kvalm når hun har gått gravid og likevel har hun fått fire jenter! Så vet ikke helt om det stemmer det folk sier om at kvalme betyr at det er jente... Ingen av mine søstre har vært kvalm når de har vært gravide, og det har heller ikke jeg vært enda (håper jeg slipper det). Så tror det er mer genetisk enn at det har noe med kjønn å gjøre...

Hei! Jeg føler at det blir jente. Kan ikke sette fingeren på¨hvorfor den følelesen sitter så sterkt i meg. Sist jeg var gfravid var jeg helt sikker på at det v ar en guttebaby, men den mistet jeg i en spontanabort så det fikk jeg aldri vite svaret på. Mne det er jo litt spesiellt at jeg føler det helt anderledes nå i forhold til hvilket kjønn jeg tror det blir. Jeg har ikke tatt den kinesiske tingen, men har blitt spådd med ring og hårstrå, det sa at det ble jente. nå får vi se:)

Annonse

Jeg har en veldig blandet følelse. Noen ganger føler jeg sterkt på jente, andre ganger føles det ut som gutt. Det kinesiske kartet sier jente. Forrige natten drømte jeg at jeg fikk gutt. sambo er fast bestemt på at det er en gutt, og mamma mener det er jente.. skal ikke vite noe før fødselen, så dette blir spennende!!

• 2 måneder senere...

Heia :) Æ tror vi får jente. Har vært på to ultralyder og ikke sett noen tisselur på noen av de og hjerteslagene har vært 150, 160 og 177! Samboeren min vil ikke vite hva det blir så de har ikke sagt noe når vi har vært på ultralyd. Blir veldig spennende til sommeren.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...