Monimamsen & Gullet - 07.03.08 Skrevet 21. november 2007 #1 Del Skrevet 21. november 2007 Ulcerøs Proktitt? Jeg er ofte veldig plaget av min kroniske tarmsykdom - jeg går på medisiner daglig for å hemme alle plagene som denne sykdommen gir meg.... Derfor ønsker veldig gjerne å ta ks, i stedenfor å føde normalt - dette rett og slett fordi jeg er kjempe redd for å revne fra a til å.... Jeg syns at dette er god nok grunn til å få innvilget ks, for revner jeg i nr. 2, så vil jeg ikke bare ha UP som plager meg resten av livet, og syns jo at det holder meg de plagene den gir meg liksom... Mine 2 siste barn har veid over 4 kg, og da føler jeg at sjansen for revning er større.... Uff, får helt angst bare ved å tenke på det jeg.... Skal jo tross alt fungrer som 4-barnsmamma etter at jeg har født..... Klare liksom det med bare 1 mnd vondter etter et ks, men ikke om helt 2'er systemet mitt blit ødelagt for alltid.... Håper noen her inne kan svare meg på dette, har erfaringer fra vanlig fødsel og UP eller etter ks med UP, eller....???????????? Klemz fra: Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/10968999-noen-som-har-f%C3%A5ttvet-om-man-f%C3%A5r-ks-pga/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 21. november 2007 #2 Del Skrevet 21. november 2007 Hei Jeg har morbus crohn, noe av det samme som du har bare en mild form heldigvis. Jeg fikk beskjed om at dersom det var sånne blødende fistler i siste delen av tarmen, at det var stor sjanse for å få ks. Men jeg sier det bare, sett i gang med den ks-prosessen så fort som mulig. Det tar nemlig uhorvelig lang tid å få innvilget. lykke til Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/10968999-noen-som-har-f%C3%A5ttvet-om-man-f%C3%A5r-ks-pga/#findComment-10969893 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå