Gå til innhold

Noen som har fått/vet om man får ks pga.....

Anbefalte innlegg

Ulcerøs Proktitt? Jeg er ofte veldig plaget av min kroniske tarmsykdom - jeg går på medisiner daglig for å hemme alle plagene som denne sykdommen gir meg.... Derfor ønsker veldig gjerne å ta ks, i stedenfor å føde normalt - dette rett og slett fordi jeg er kjempe redd for å revne fra a til å.... :( Jeg syns at dette er god nok grunn til å få innvilget ks, for revner jeg i nr. 2, så vil jeg ikke bare ha UP som plager meg resten av livet, og syns jo at det holder meg de plagene den gir meg liksom... Mine 2 siste barn har veid over 4 kg, og da føler jeg at sjansen for revning er større.... Uff, får helt angst bare ved å tenke på det jeg.... Skal jo tross alt fungrer som 4-barnsmamma etter at jeg har født..... Klare liksom det med bare 1 mnd vondter etter et ks, men ikke om helt 2'er systemet mitt blit ødelagt for alltid.... :(

Håper noen her inne kan svare meg på dette, har erfaringer fra vanlig fødsel og UP eller etter ks med UP, eller....????????????

Klemz fra:

Fortsetter under...

Hei

Jeg har morbus crohn, noe av det samme som du har bare en mild form heldigvis. Jeg fikk beskjed om at dersom det var sånne blødende fistler i siste delen av tarmen, at det var stor sjanse for å få ks. Men jeg sier det bare, sett i gang med den ks-prosessen så fort som mulig. Det tar nemlig uhorvelig lang tid å få innvilget.

lykke til

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...