krysser fingre og tær! Skrevet 21. november 2007 #1 Skrevet 21. november 2007 Jeg har tatt dobbel dose med crinone siden innsetting, og trodde jeg skulle fortsette med det en god stund til, men dag fikk jeg beskjed om at jeg kunne slutte nå. Jeg fikk forklart at jeg har mista to ganger før ( for 4 og 2 år siden), og at jeg var redd for at det skulle skje igjen. Da fikk jeg beskjed om at jeg kunn fortsett med enkel dose fram tom uke 9. Hva har dere fått beskjed om?
Gjest Bjørnen Collargol*gravid* Skrevet 21. november 2007 #2 Skrevet 21. november 2007 Jeg tar fortsatt dobbel dose med progrestontilskudd.... Er nå 10+2 og har fortsatt igjen til jeg har passert 12 uker. Har selv hatt 3SA tidligere så kjenner at jeg føler meg en del tryggere når jeg tar disse. har du tatt ut alt som er på resepten også?
krysser fingre og tær! Skrevet 21. november 2007 Forfatter #3 Skrevet 21. november 2007 Jeg har 4 pakker igjen på resepter fra tidligere, så jeg kan fint hente ut mer. Det er derfor jeg ville høre litt med dere om jeg kanskje skulle fortsette litt lenger eller fortsette med dobbel dose en stund til. Nå har jeg tidligere målt progesteronnnivået mitt og det var visst bra, men det er jo litt trygt å ta dette tilskuddet alikevel da... En annen side er at jeg får en voldsom hodepine av denne crinonen, noe som de sier at vil gi seg når jeg går ned til enkel dose. Men hodepine klarer jeg meg jo altids med, bare det blir et bra resultat ut av det.. Det er visst mange ting men skal vurdere...
Gjest Bjørnen Collargol*gravid* Skrevet 21. november 2007 #4 Skrevet 21. november 2007 Vet også at det er en del som har tatt dobbel dose til uke ni og redusert til enkel dose et par uker etter det igjen.... Har selv også progrestonnivå som ikke er dårlig, men har noe med følelsen av å føle seg tryggere å gjøre ja...
julibaby ;-) Skrevet 21. november 2007 #5 Skrevet 21. november 2007 Hei, Jeg fikk beskjed om dobbel dose i 14 dager, og så var det slutt. Jeg spurte om jeg kunne ta det lenger, da jeg mistet rett etter test forrige gang. Fikk da beskjed om at jeg kunne fortsette med enkel dose til jeg var i uke 10.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå