desemberbaby<3 Skrevet 21. november 2007 #1 Skrevet 21. november 2007 Hei!! Jeg var på min første sv.kontroll i dag og det fikk jeg ikke akkurat så mye ut av. Jeg fikk ikke tatt blodprøver og urinprøver fordi de som ordnet med dette hadde gått hjem. Han fylte heller ikke ut det svangerskapsskjemaet som alle skal gjøre. Ikke fikk vi noe informasjon av noe slag og ikke minst var den underlivsundersøkelsen veldig ubehagelig. Derfor lurer jeg på om jeg bare kan gå rett til jordmor i stede for lege. Kan jeg ta prøvene jeg trenger der og fylle ut de skjemane som trengs der??? Må jeg gå til legen i det hele tatt???
Mamma`n til Will& Ailo Skrevet 21. november 2007 #2 Skrevet 21. november 2007 Nei ,du trenger ikke og gå til lege,det holder å gå til jordmor.Jeg syns det er koseligere å gå jordmor.
Nætte;mortil2 Skrevet 21. november 2007 #3 Skrevet 21. november 2007 Så utrolig flott lege du hadde da????????????????? Fungerer det alltid slik?? Første kontroll skal jo være nettopp det: kontroll!!! Jordmor kan ikke ta blodprøver, men det trenger du kanskje ikke gjøre med legetime, kan jo høre med labratoriet på legesenteret ditt og se om de kan gjøre det utenom?? Hvis ikke så ville jeg bestilt en ny SKIKKELIG kontroll... Var på min i går og fikk masse info og tatt prøver og i det hele tatt... Nei det var dårlig gjort mot deg..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå