Gå til innhold

Noen som har blitt gravis kort tid etter lap?jeg hadde lap for 1 uke siden

Anbefalte innlegg

Jeg fikk innkalelse på veldig kort varsel..2 dager før ringte de meg og lurte på om jeg lunne komme inn den 15 nov(i går)

Jeg skulle møte opp 07:30 og var veldig spent..

da jeg kom dit ble vi tatt i mot av noen hyggelige pleiere,jeg måtte fylle ut noen ark ang vekt,høyde osv,også måtte jeg ta en urine prøve..fikk klemt ut noen dråper,da jeg netopp hadde vært på do hjemme:)

denne urin prøven var for å utelukke at man var gravid.

Så fikk jeg sengen min og de fine klærene..alle var veldig søte og hyggelige,også var det pluttselig min tur..samboeren var med å dyttet sengen til operasjondøra,men lenger fikk han ikke være med.

Da jeg kom inn begynte jeg å gråte når jeg fikk hilse på alle de som jobbet der,så bare masse folk i grønne drakter og jeg ble så lei meg av å tenke på hva jeg må gjennom for å kunne få en liten spire..alt ble liksom litt trist...tanken på at nå finner de kansje ut av dette,eller må de fjerne noe eller finner de kansje ikke noe galt....tusen ord og tanker samlett seg i hode mitt.

Så lå jeg der en stund for legen var litt treg,men de som jobbet der var jo bare så hyggelige..synes navnet mitt var så fint,så de snakket endel om det..he.he

så skulle hun ene som jobbet der sette på litt musikk,mens jeg fikk noe middel i armen..og det siste jeg husker var at jeg sa at nå begynner det å skje noe i hode mitt..og pluttselig var jeg borte..he.he

Da jeg våknet fra narkosen begynte jeg å grine for jeg var redd de hadde funnet noe feil og at de hadde fjernet f.eks eggledere osv..men da sa de bare at her har alt gått bra og at legen vil snakke med deg senere.

jeg hadde ikke store smerter etter lap,men nok til at jeg måtte ha endel smerte stillende..jeg ble veldig kvalm av det jeg fikk...så det tok en stund før jeg kom meg..

kom hjem samme dagen,og har vell egntlig ligget rett ut siden i går..

i dag river det mye i magen og det er vannskelig å bevege seg,uten at det gjør vondt i magen..men det takler man helt fint..

nå glemte jeg nesten å fortelle om hva de fant ut da..he.he

legen kom til meg på sykehuset og sa at alt hadde gått bra og at operasjonen var velykket..men den høyre egglederen min var tett og de hadde brukt en stund på å få den bra igjen..så nå var det vist åpnet og fint..han sa at de var store muligheter for at det skulle komme en liten baby snart,og om det ikke hadde skjedd noe ut på ny året,skulle jeg kontakte legen min igjen..

føler meg fatisk veldig rolig i kroppen og at det har åpnet seg en ny dør for meg,nå som de fant ut at jeg hadde en tett eggleder..de har jo ikke funnet noe galt på meg før og prøvene til samboeren er veldig bra..så nå er det bare å håpe..

men er det noen her som har blitt gravis kort tid etter lap?

Fortsetter under...

Heisan!

Jeg var gjennom lap for et år siden, og er desverre ikke gravid ennå. Nå går jeg på medisiner for å prøve ivf. Men jeg jobber med ei som ble gravid måneden etter lap. Der satt den med en gang, og jeg har hørt andre også. Siden de har fått åpnet opp, så høres det ut som om det snart kan gå bra med dere.

Lykke til videre i prøvingen!

ja det blir veldig spennende å se om jeg blir gravis raskt etter lap eller om det tar tid..men nå har vi i alle fall vært til all den utredning vi kan få og ikke noe galt med oss,,,bare at jeg ahdde tett eggleder på høyreside,men den er jo i orden nå.

så nå hååååååååper jeg at vi kan lage en liten spire i desember:)hadde vært fin julegave det:)

Ja, jeg ble gravid 2.pp etter lap:) Tok lap. i januar og skal nå få en liten gutt i desember. Så masse lykke til!!!!!

(hadde egentlig gitt opp vi, venter bare på prøverør, siden de ikke fant noe galt på lap)

Annonse

jeg hadd min lap på stensby sykehus..de fant de ut at min høre el var litt tett,så de skylte gjennom den..så nåskal den være bra.

blir spennende å se om det går raskere etter lap og om jeg får en liten spire snart:)

Til deg ღLille prøver'nღ

Nå bel jeg nysjerrig: Hvorfor skal du få hastetime hos gynekolog allerede to måneder etter laparaskopi? Jeg fikk fjernet endometrieose i begynnelsen av juli, og fikk beskjed om å komme tilbake etter 6 måneder dersom ingenting hadde skjedd...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...