krysser fingre og tær! Skrevet 21. november 2007 #1 Skrevet 21. november 2007 Tusen takk for varme gratulasjoner og velkomster! Jeg ville vente med å svare til jeg hadde fått resultatene fra blodprøven og de fikk jeg ikke før i dag. De søte damene fra Haukeland kunne i dag gratulerer meg i kor og si at resultatene var veldig lovene. Hcg nivået lå på dag 14 på 297 og det var visst veldig bra. Så nå kan vi slippe jubelen enda mer løs og glede oss til ultralyd om noen uker. Tenk at vi er her begge to nå! Det var jo veldig kjekt, selvom jeg lot vente litt på meg. Håper jeg kan bli her en laaaang stund nå. Hvordan går det med deg? Tenkte jeg skulle sende deg en personlig melding, men så at du ikke hadde profil og at det ikke gikk. Uten å fortelle for mye her, så håper jeg virkelig ikke ting har gått for fort og at du får ønsket ditt oppfylt på både den ene og andre måten. Hmm.. dette hørtes hemmelig ut.. Ønsker deg iallefall alt godt! Klem
FebruarBABYLOVEnrTO Skrevet 22. november 2007 #2 Skrevet 22. november 2007 Hei på deg og nok en gang VELKOMMEN VELKOMMEN!! Er så glad for at du er her inne JIPPI JIPPI!! Med meg går alt helt tipp topp!! ELSKER å være gravid:) Det er en fantastisk følelse å kjenne den lille sparke og boltre seg rundt inni magen:) Gled deg!! Er bare 7 uker igjen til min termin, så tiden flyr avgårde:) Ellers så går det bra med meg og ting har holdt seg stabile, men er jo i utgangspunktet dårlig da:) Hehe! Regner med at vi snakker om samme ting:) Men ser veldig lyst på fremtiden og gleder meg noe vanvittig til å bli mor!! Og tenk det skal du bli også til neste sommer!! Hipp hurra! Kanskje dere til og med får to? ØNSKER DERE MAX LYKKE TIL MED SVANGERSKAPET OG BABY!! Nå går det nok endelig veien for dere også!! Og guri så glad jeg er på deres vegne!! Jeg venter i spenning på ultralyden deres:) Der er det nok et (eller to:) bankende hjerte® Hipp hipp hurra!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå