Gå til innhold

Stokke barnevogn

Anbefalte innlegg

Skrevet

noen som har den? er den bra? hadde litt lyst på en sånn for likte at barnet var høyt oppe og kunne følge med, men er litt usikker på hvor praktisk den er...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei! Jeg har den ikke selv, men jobber i en barnebutikk. Har selv vært interessert i denne vogna og har også spurt kunder som har vært innom om hva de synes om vogna si Stokke. de få jeg har pratet med er kjempefornøyde. Den er høy og fin og praktisk Men er ingen "ut på tur i skogen" type vogn. Den er nok en mest byvogn. Ikke noe problem å bruke den når det var snø på bakken heller, sier de. Men skal man på skogstur, har de en annen vogn de bruker. Vet ikke om det hjalp deg så mye, men greit å vite noen synspunkter på de som har den. Har som sagt ikke vogna selv, men tenkte å komme med noen få ord som jeg har fått fortalt!

Det som er viktig ved valg av vogn, er å tenke på hvor du bor og hvor du kommer til å bruke vogna mest....trehjul kontra firehjuling. Det er også smak og behag. Og så har vekta noe å si og om man bør velge duo eller combi.....ja mye å sette seg i!!!

Lykke til...

Skrevet

Jepp..jeg har den,men skal selge den fordi vi har flytta fra byen.

Jeg er veldig fornøyd med vogna.Den er lett,praktisk å ta med i bil ol. og tar liten plass, men det er en byvogn! virker ikke så bra på traktorveier.

Skrevet

Vi har den også, og jeg er enig med de to over her!

Skrevet

Jeg har den ikke, men ville bare si jeg synes den er FIN!

Pga at jeg selv ikke har fått utdelt så mange cm i høyden, ble det litt upraktisk å ha en så høy vogn :-)

Skrevet

Denne vognen har ikke fjøringer. Er vel derfor den egner seg mest som byvogn.

Skrevet

Både setet og styret kan senkes helt ned til dukkevogn-nivå ;-) Så vognen passer like godt for lave som høye mennesker.

Skrevet

Vi har allerede bestemt oss for Stokke vogna!

Først syntes jeg bare den var sååå fin, men nå er det fordi jeg synes den virker så praktisk. Kjenner to som har den, og de er super fornøyde. Selv har jeg bare trillet noen turer, men er veldig positivt overrasket.

Vi bor midt i byen, da.. Så da tror jeg den lir topp;)

Skrevet

Eg har helt falt for Stokke vognen. Vi skal ha den og en Simo Era. Regner med at vi da har dekket våre behov=) Vi or litt på "landet" men har asfalt på veiene=)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...