Gå til innhold

brun utflod:(


Glederseg:) Har født!!

Anbefalte innlegg

redd redd redd..hvordan har det seg at dette kommer??gammelt blod??noen som har det på samme måte som kan berolige meg litt?var hos legen igår og han sa det kan være vanlig hos mang men allikevel går jeg rundt å tenker at dette kan være starten på en sa?har hatt 2 sa tidligere men da med forferdelige smerter og friskt blod...

håper på svar

klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

er 6+6 og hadde brun utflod i forrige uke også,nå kom det tilbake på mandag og det er litt enda..det er ikke mye og kun når jeg tørker meg..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg vet ikke hva det kan være så kan nok ikke berolige deg, men jeg har også hatt litt brun utflod 2 ganger... det var bare litt, men jeg er likevel litt nervøs. håper det ikke er noe galt, for jeg skal ikke til legen før midt i desember...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

du har det du også? når i juli har du termin?jeg har 19 juli..jeg tok gyn hos legen igår og han sa alt så bra ut men at jeg måtte slappe av..men allikevel bekymrer vi oss jo..hadde det en dag i forrige uke og fikk det på mandag og har det enda..ikke mye men som sagt det er jo litt..vi får krysse fingrene sammen:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde mye brun utflod og også et par tilfeller med friskt blod de første ukene etter at jeg testet positivt, men spiren sitter der enda og legen fant ikke noen grunn til bekymring når jeg var der på første kontroll på mandag. Jeg har heller ingen følelse av at noe er galt, og de siste ukene har den brune utfloden også forsvunnet helt :) (er 8+6 i dag)

 

Slapp av, så går det nok bra. Er ikke sunt for lille spire at du bekymrer deg heller vettu.

 

Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har også litt brun utflod. ikke mer enn vanlig utflod, bare at den er litt brunlig. Prøver ikke å tenke på det så lenge det ikke kommer mer og det ikke er friskt blod jeg... :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

hei hei HI=)

 

Jeg føler med deg! Hadde det på samme måte for to uker siden. Var på UL , og skulle komme tilbake en uke etterpå. Embryoet hadde vokst og alt var i skjønneste orden=) Slappet av med en gang.. herlig, for den brune utfloden medførte en del bekymringer, ja...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde det i uke 4 eller 5 (er i 7nå). Jeg ringte legekontoret, og til de fleste jeg kjenner som har vært gravide som vet at jeg er det, og de sa det var nok noe gammelt blod som ikke hadde kommet før da. Det var ingen grunn til bekymring :)

Hvis det hjelper.

 

Men det beste er jo å sjekke med legen din. De vet som regel hva man skal gjøre og sånt :)

 

Lykke til, tenk positivt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei hei:)

takk for svar fra dere alle..det hjelper veldig:)

jeg sjekket med legen min å han sa alt så bra ut..skal be om en tidlig ul på mandag,for da skal jeg tilbake:)

da får jeg tenke positivt som dere og håpe spiren sitter,vil så veldig:)

går inn i min 7 uke i morgen,tiden går utrolig tregt de først månedene syns jeg..hehe..

lykke til alle sammen..

klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

 

Testet positiv i dag, men har hatt litt brun utflod og friskt blod siden fredags kveld.(likner ikke på mens!) Håper alt er i orden fordet! Og siden det er så mange som sier de har hatt det sånn er det sikkert ikke så mye å bekymre seg over! Skal tenke på deg!;) Når har du termin??:)

 

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...