en på vei *utklekket:)* Skrevet 21. november 2007 #1 Skrevet 21. november 2007 Har vært sykemeldt nå i 3 uker. Legen forlenste sykemeldingen min ytteligere 3 uker 12. Han ville jeg skulle ta det med ro til jeg var over 12 uke. Og fyttigrisen som jeg kjeder meg. Noen som har noen gode forslag på hva man kan bedrive tiden med? PLEASE!!! Går av skaftet snart!!
Idun<3tosmå<3 Skrevet 21. november 2007 #2 Skrevet 21. november 2007 Lag julekort eller julepynt... Panduro har mye fint, og du kan bestille på nettet så slipper du å gå i butikken og! Det skal jeg begynne med når formen blir hakket bedre!!
en på vei *utklekket:)* Skrevet 21. november 2007 Forfatter #3 Skrevet 21. november 2007 Tja,kanskje det:) Hvor kan jeg bestille på nettet da,vet du det?
Idun<3tosmå<3 Skrevet 21. november 2007 #4 Skrevet 21. november 2007 http://www.pandurohobby.no/menu/MenuServlet Kjøp sånne "byggesett" paker! De er fine og kjekke! Gøyt å ha selv og kjekt å gi bort til jul!
en på vei *utklekket:)* Skrevet 21. november 2007 Forfatter #5 Skrevet 21. november 2007 Jaaaa... Elsker å drive med sånt,men etter at lillegutt ble stor har jeg aldri hatt tid. Jeg får ta en titt,og tusen takk for tipset:)
Idun<3tosmå<3 Skrevet 21. november 2007 #6 Skrevet 21. november 2007 Bare hyggelig å kunne hjelpe, skal selv sette i gang når energien stiger litt!
Gjest Bjørnen Collargol*gravid* Skrevet 21. november 2007 #7 Skrevet 21. november 2007 Ellers så kan du brodere babyteppe og smekker :-) Går selv sykmeldt hjemme så vet at det er veeeeldig kjedelig. I tillegg så leser jeg en del :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå