Julie73 Skrevet 21. november 2007 #1 Skrevet 21. november 2007 jeg har nå begynte med øre-akupunktur (første time 19. nov, skal ha en time per uke) før mitt 1.IVF forsøk - hun skal hjelpe meg så godt hun kan før forsøke og gjennom hele perioden, om vi lykke (eller ei) - funker det så funker det, om ikke - nei vel. Noen som har erfaring eller er i samme situasjon?
snøfilla - mamma til 2 Skrevet 21. november 2007 #2 Skrevet 21. november 2007 Min akupunktør (Klinikk Fjeld) setter nåler i hele kroppen, det er visst ikke nok med bare øret. Så langt har det ikke funka for meg, men jeg har litt tro på det like vel... :-)
Thea-81 Skrevet 21. november 2007 #3 Skrevet 21. november 2007 Jeg var på klinikk i DK hvor de anbefalte akupunktur 1 time før innsetting og 1 time etterpå. Noen studier viser at dette øker sjansen med 20%. Enkelte klinikker i DK har det som en del av behandlingen rundt innsetting, Jeg har trua; ruger på tvillingspirer P.S. Har også gått til akupunktur 1/2 år før prøverørsbehandlingen begynte...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå