Gå til innhold

da var jeg her igjen :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

ja da var jeg tilbake her igjen, er vel litt over 1 år siden jeg var her sist. :) jeg har nå en gutt på 6,5 mnd, og en liten spire. det var ikke helt planlagt for å si det sånn, men vi håper det kommer til å gå bra. hadde jo tenkt å ha to tette men kanskje ikke så tett. jeg er må ca 5+6 litt usikker, så har termin rundt 19 juli. jeg både gleder å gruer meg. litt langt dette innlegget, men måtte bare få det ut, er ikke så mange andre jeg kan snakke med dette om enda, siden vi vil holde det hemligt en stund til.

er det andre som kommer til å få to så tette barn her inne?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Grattis!!!

Vi har termin samme dag!

Det var ikke planlgt her heller. Jeg har fra før 3 jenter på 6, 4 og 2 år. Phuu. men jeg begynner å venne meg til tanken nå så det går bra...så fortvivlet kvalm og dårlig.... ikke lett å sitte på jobben å late som om himmelen er blå.

Mina barn blir jo ikke så tette da men de blir mange hahaha

Skrevet

Blir 9 år mellom mine så det er langt ifra tett,men ville allikevel ønske deg velkommen inn og gratulere deg med graviditeten.

Ha en fin dag da:)

Skrevet

Hei :-)

Blir tette her hos oss også..

Vi har en sønn på 7,5 mnd nå, og jeg er 9 uker på vei nå.. Har foreløpig termin 28. juni.. Ikke helt planlagt her heller, men vi håper jo at alt skal gå bra :-)

Jeg sliter veldig m kvalme nå, så dagene kan til tider være litt tøffe hjemme sammen med en turbo-propell-gutt..

Vi fortalte det til nærmeste familie samme uka som jeg testa positivt vi, syns det var like greit siden jeg er så dårlig.

Ønsker deg masse lykke til iallefall!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...