Anonym bruker Skrevet 21. november 2007 #1 Skrevet 21. november 2007 eller er det noe i veien for det? har endel blødninger, og liker ikke å bruke bind...
Anonym bruker Skrevet 21. november 2007 #2 Skrevet 21. november 2007 Eh, hvis du er gravid og har blødinger så håper jeg du har vært til lege og sjekket det opp! Hadde ikke brukt tampong nei!
Gjest Skrevet 21. november 2007 #3 Skrevet 21. november 2007 Om du blør såpass mye at du må bruke tampong hadde jeg virkelig tatt en tur til legen. Om du allerede har vært hos lege ville jeg ringt tilbake for å høre ang tampong. Jeg hadde uansett ville vært på den sikre siden å brukt bind.
Anonym bruker Skrevet 21. november 2007 #4 Skrevet 21. november 2007 har du store blødninger?... så bør du gå til legen.. men små blødninger er normalt å få iblant..
Anonym bruker Skrevet 21. november 2007 #5 Skrevet 21. november 2007 jeg har selvfølgelig vært hos lege. han sjekka og sa det ikke var farlig, men at jeg kommer til å kunne ha en del blødninger. jeg spurte ikke ang tamponger fordi det var mye annet å ta inn akkurat da... så derfor tenkte jeg kanskje noen av dere visste... liker ikke å bruke bind :s men det er kanskje best.
SusanneFraRogaland89 Skrevet 21. november 2007 #6 Skrevet 21. november 2007 okay...kansje ikke så farlig med ob... men aner ikke jeg... men passer ikke dette mer for "skravle"... eller innpå "mammas kropp".. slik står det overnfor krangle : "Er du sint? Kjenner du hormonene koker? Her kan du skrive inn dine frustrasjoner med nick eller som anonym."... dette var vel ikke så mye med det?:P.. mente ikke noe frekt assa:P.. bare at jeg ikke helt forstod hvorfor den låge her:P..
Anonym bruker Skrevet 21. november 2007 #7 Skrevet 21. november 2007 sant nok, men det er akkurat den derre "med nick eller som anonym" som er grunnen... ikke så mange andre som har den muligheten lenger... og akkurat nå følte jeg for det:)
Gjest Skrevet 21. november 2007 #8 Skrevet 21. november 2007 Bruk bind du, just in case =) Vet ikke hvordan det er med eventuell infeksjon osv når man er gravid.
SusanneFraRogaland89 Skrevet 21. november 2007 #9 Skrevet 21. november 2007 øukey:-)... da sier jeg meg enig i hu oppforbi: bruk bind :-D.. det er jo større sjangs for infeksjon o.l når en er gravid husker jeg å ha blitt fortalt:-P..
Lenemor-mammaen til mikael Skrevet 22. november 2007 #10 Skrevet 22. november 2007 du skal IKKE bruke ob mens du er gravid nei. bind blir du fort vant med. jeg klarte IKKE å bruke det før, men etter fødsel måtte jeg jo bare. nå er jeg helt avhengig av å alltid ha bind, liker ikke tamponger lenger. merkelig at det skal forandre seg sånn.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå