Gå til innhold

Quinny 3XL freestyle

♥ FrøkenFryd på tjukken

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg kjøpte denne vogna da snupp var 7 mnd og det var på sommeren og var kjempe fornøyd!

Så kom vinteren og det var behov for å ha litt mer nedi vogna og da holdt ikke vogna for min del..

Blei fryktelig trang oppi!!

Jeg syns også at den vipper for lett, man kan ikke gå med svingen på hjulet foran på hvis man skal gå tur for da slår det fra side til side..

God at dere over var fornøyd men jeg var desverre ikke det..

Har brukt vogne siden snuppa på 21 mnd var født og er kjempefornøyd med vognen.

Har ikke hatt problemer som hun over her sier, med julet foran.

Brukt både på vinterføre og sommerføre og vill ikke for alt i verden bytte vogn.

Vi har Odenwälder den med bamsen i dun som vinterpose og har ikke hitill hatt problemer emd at det er tarntg i vogna.

Har bare brukt den en gang i høst ettersom vi bor i oslo og da var det heller ikke trangt.

Annonse

Vi har også denne vogna og har vært veldig fornøyde siden den er lett å manøvrere også med en hånd. Jeg kunne ikke gått ut alene der vi bor om jeg hadde hatt en firehjuling. Nå er imidlertid gutten blitt 14 måneder og lang i beina. Jeg lurer på om noen vet hvordan man kan senke eller fjerne fotbrettet siden han nå sitter med et bein på hver side. I manualen står det at fotbrettet kan senkes, men jeg mistenker at dette er fra vannrett stilling til sittestilling. Håper noen kan hjelpe meg.

Nennette

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...