Gå til innhold

Noen fra Sandnes?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg lurer på hvor det er barnevennlig i Sandnes sentrum? Er jo nesten umulig å komme inn med vognen i Langgaten. Finnes det en cafè for oss med vogn? Vet om Charles og De. Flere?

Og hvor bytter dere bleier?

Hvor går dere når dere selv må på do - og må ha med vognen?

Jeg har bare funnet to stellerom på Kvadrat. Et nede med toalettene og et oppe ved Body Shop - laaaange køer. Vet også at de har bleierom ved Lekeland, men da må du jo betale. Det kan da umulig stemme at Norges største kjøpesenter bare har to stellerom?

Hvorfor er det bare Stavanger som klarer å bli barnevennlig. Grrrr...!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Syns generelt at Sandnes sentrum er boss-lite med kafeer, må presse vognen inn uansett hvor en skal... og vet også om de to stelleplassene du nevnte. Det går jo an å gå på do oppe med body shop på det stellerommet der....ellers kan jeg ikke hjelpe deg så masse, når jeg er der er det som regel bare en liten snartur...

Skrevet

Jeg bor i sandnes,og synes Charles og de er "barnevogn rasister" som jeg kaller det.Står på døren at barnevognen må stå utenfor.Det tør ikke jeg,så da har jeg heller sluttet og gå dit, gikk dit masse før jeg ble mamma.

De har en kafe som heter Alle tiders i langgaten,ganske ny,stort toalett med stellebord på veggen. Trives veldig godt der,og går som regel dit når jeg er i sandnes.

Er ofte på kvadrat,det er 3 stelle/amme rom,det 3.finner du ved Brun og blid, er ganske lite,og ofte ledig,for få vet om det.

Hvis du har en liten baby som ammes ofte er det i allefall ikke kjekt å gå på kvadrat på f.eks lørdager.

Sandnes har alt for lite kafeer ja, ingen er åpne på søndag f.eks,dårlig.

Skrevet

Hei.

I Langgaten har jeg funnet en Cafe som heter "Alle Tiders", og som har stellebord på toalettet. Her er det også ganske " luftig" så det er god plass til vogner, og god mat og service har de også. Dolly Dimpel ved Ruten har også eget stellerom. Dersom det er amme/do krise har det faktisk hendt at jeg har gått på Sentrum Helsestasjon som ligger i 2 etg på Vågen. Nye Vågen sententeret har jeg ikke utforsket ennda, men vet det skal være stelle/ammerom der også.

På Kvadrat er det et stelle/ammerom med toalett i 2 etg visavis Økonomisko som alltid har vært ledig når jeg har gått der.

Er enig med at det er dårlig med ammerom på et så stort kjøpesenter.

Men jeg må bare få sagt det at det er myye bedre service i Sandnes Sentrum enn mange andre steder jeg går. Butikkmedarbeidere som holder døra når jeg skal ut/inn av butikker, og blide ansikter hvorhen jeg går.. Kjempe kos synes nå jeg da. Stavanger sentrum har noe å lære der.. Lykke til!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...