Gå til innhold

Kjøpesenter med ammerom i Trondheim..?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har peiling? Tenkte jeg skulle ta med snuppa på juleshopping snart. Hadde vært deilig å kunne dratt et sted der det finnes ammerom.

Skrevet

Byhaven har ammerom i 3.etg.

Fine barneklær og ;-)

Skrevet

city syd, har i mellom etasjen ved egon

Skrevet

trondheim torg har, men det på byhaven er mye bedre, ryktene sa at det skulle komme på tillertorget også, men er usikker på hva det ble til

Skrevet

City syd har også ammerom øverst ved kafeen, og i midten.. Og Ikea har 2 ammerom, og de er KJEEEEMPE koselige å være på... :=)

Skrevet

Er man på shopping i midtbyen kan man jo legge turen innom Det Lune Redet å ta en kaffekopp eller noe samtidig som man ammer. Den eneste kafeen i byen hvor jeg føle at man kan amme uten at noen bryr seg om det. (Kafe hvor de selger ammeklær og babyutstyr - beregnet for moms-to-be og de som er blitt mødre/fedre ;)) Og så er det såååå koselig der :)

Skrevet

ha, for en luksus med så mange steder med ammerom da! her jeg bor, i store Halden, tror jeg knapt de har hørt om ammerom:) På det ene senteret er det ikke en gang en benk som står litt for seg selv, sånn hvis man trenger å fylle på en skvett.. Jeg vil også ha ammerom for snuppa er sutrete om dagen, og vil ha pupp både nå og da..!!!! Ja ja, sparer jo penger når jeg ikke drar på shopping da:)

Skrevet

Hmmm... Var ikke klar over at det var noen ammerom i i Trondheim heller jeg. Så kjekt da, jeg som har utsatt å ta med litjpia pga peset med amminga:)

Skrevet

Det er vel på alle senter utenom tillertorget og mercur. Der er det stellerom og slikt da, men ikke direkte ammerom

Skrevet

Finnes det på solsiden også? Tenkte kanskje å gjøre unna julehandelen der siden det er litt roligere enn city syd og midtbyen:)

Skrevet

Ja det er noe greier dær. Må hente nøkkel på jordbærpikene, og så er det sammen med handicap-toalettene tror jeg. Er ikke heeeelt sikker på solsiden. Men det er i hvertfall en sofa i et rolig hjørne oppe rundt hjørnet på polarn o pyret. Mor heisen

Skrevet

Pleide ofte å amme på et prøverom på lindex eller cubus, jeg... (så lenge det er benk i prøverommet og ikke mye folk ser jeg ikke på det som noe problem.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...