*♥barney♥*fødeklar Skrevet 21. november 2007 #1 Skrevet 21. november 2007 Jeg har kjøpt meg en Phil&Teds søskenvogn, med tilhørende softbag til. Denne softbaggen er veldig fin, men kommer til å holde veldig kort siden den er så sinnsykt liten. Vurderer da å kjøpe en annen liten softbag, hvor babyen kan ligge i en stund lenger. Ble anbefalt Carena sin, prøvde den i butikken men syns det ble fryktelig trangt inne i vognen. Håper på å finne en som er en mellomting mellom Phil&Ted sin og Carena sin - finnes det noen softbag eksperter som kan hjelpe meg????
Anonym bruker Skrevet 21. november 2007 #2 Skrevet 21. november 2007 Jeg har også kjøpt P&T sin søskenvogn, men var ikke tenkt å kjøpe softbag i det hele tatt. Synes den som hører til er så liten og vil bare bli brukt i kort, kort tid, så tenkte bare ha en lun og god pose i vognen. Teutonia sin softbag er for stor for vognen.
LegallyBlond Skrevet 21. november 2007 #3 Skrevet 21. november 2007 Vi bruker bare pose i nå som minsten har vokst fra bagen. Har en god ullpose i, så tar jeg å fester de sideselene i midtselen i hovedsete (der bagen er) og legger over enden på bagen, da er den liksom "festet" litt så den ikke sklir ned. Voksiposen passet også godt, men det ble litt trangere mellom søskensetet og hovedsetet med den i. Har brukt dunpose i også. Så bare bruk softbagen så lenge du kan så går du over til pose.
Anonym bruker Skrevet 22. november 2007 #4 Skrevet 22. november 2007 vi kjøpte babytravel sin soft bag den er midt i mellom de 2 størrelsene og passer perfekt i vogna :-) koster bare 299 på reflex
*♥barney♥*fødeklar Skrevet 23. november 2007 Forfatter #5 Skrevet 23. november 2007 Takk for tips damer! Gleder meg til å ta vognen i bruk!! )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå