Anonym bruker Skrevet 21. november 2007 #1 Skrevet 21. november 2007 må man ta trikk/bane for å komme dit fra oslo s?
Anonym bruker Skrevet 21. november 2007 #2 Skrevet 21. november 2007 Javisst, og det er forsåvidt ikke lenger enn at du fint kan gå hele veien også. Det enkleste er å ta t-banen fra Jernbanetorget til Stortinget, gå Karl Johans gate mot slottet og sving inn Rosenkrantzgate til høyre, så er du der. (Hvis jeg ikke husker helt feil svinger du inn ved hjørnet av Grand Hotel/Grand Cafe) Hvis toget ditt går helt til Nationalteateret stasjon er det ennå enklere, for da slipper du å bytte i det hele tatt. Når du går ut av stasjonen går du i såfall Karl Johans gate bort fra slottet og svinger inn Rosenkrantzgate til venstre. Det er ca like langt å gå fra disse to stasjonene. Kos deg på teater!
Anonym bruker Skrevet 21. november 2007 #3 Skrevet 21. november 2007 Jeg ser nå at du spurte om du MÅTTE ta t-bane, ikke om du KUNNE ta t-bane, og da er svaret nei... Det tar ca 10-15 min å gå fra Oslo S, 5 min fra Stortinget eller Nationalteateret.
Anonym bruker Skrevet 22. november 2007 #4 Skrevet 22. november 2007 Da vet jeg hvor det er =) tusen takk for hjelpen, kjempe snilt av deg! Takk, skal kose oss og se Jul i blåfjell !
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå