Gå til innhold

Når man får lønn fra nav( permisjon)er det halv skatt ved utbetaling nå eller i slutten av desember?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fant ikke opplysninger om det noe sted på sidene til NAV,noen som vet?:)

Skrevet

Takk:)

På den linken så står det ikke noe om dato for utbetaling av foreldrepenger,står det inn under noen annen kategori?

Eller er det bare jeg som er helt tett?:=)

Gjest Sekretøsa
Skrevet

de har visst ikke fast dato for det lenger, ettersom jeg forsto,,,

Skrevet

Det er nok JEG som er tett,- hva er foreldrepenger?

Skrevet

Okey,da vet jeg det:) Takk igjen:)

Skrevet

Jeg tror det er vanlig lønn i slutten av denne mnd, halv skatt i desember. Men desemberlønnen kommer den 12. så får vi ikke penger før i slutten av jan:(

Skrevet

Mener jeg leste et sted at pengene kommer den 20 i Desember. Så da får vi tro det kommer en lønn til før jul:=)

Skrevet

Lurer også på om det er pengene som kommer NÅ i slutten av nov. som det er halv skatt på...

Hva er forledrepenger egentlig? Pensjon? Under datoene på denne nettsiden over så står jo ikke forsldrepenger konkret, så det må jo gå under noe annet..

Mulig jeg også er tett Hoppetussa :P

Skrevet

Det er det "nye" navnet på permisjonspengene man får utbetalt hver måned. Hvis ikke jeg tar helt feil så er det foreldrepenger de kaller permisjonspengene nå. Står hvertfall det på nav:)

Skrevet

Å kjipern å måtte gå en og en halv måned før neste lønn. Må være forsiktig med pengene da skjønner jeg:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...