Gjest Skrevet 21. november 2007 #1 Skrevet 21. november 2007 Hva skal dere gi pappa'n i julegave? Jeg er sååååå usiikker altså!!!! Og i tillegg har han bursdag i desember, skal jeg kjøpe gave da også?
Anonym bruker Skrevet 21. november 2007 #2 Skrevet 21. november 2007 Om du skal gi jule gave er det vel fra ungen og siden den er så liten kan du f.eks lage hånd og fotavtrykk. Jeg ville ikke kjøpt bursdagsgave. Det kan vente til ungen kan lage noe til han selv.
Elinemor1 Skrevet 21. november 2007 #3 Skrevet 21. november 2007 Jonas skal gi pappaen sin et kaffekrus med bilde av han på, og et fotoalbum med bilder av han fra han var født og til nå...+ håndduk med "pappa" på... Har noen andre tips om hva man kan gi, så hadde det vært greit med tips :-)
Gjest Skrevet 21. november 2007 #4 Skrevet 21. november 2007 Jeg skal lage fotavtrykk til hele slekta.
så var vi 4 Skrevet 21. november 2007 #5 Skrevet 21. november 2007 guttungen ordner gave selv han, men jeg pakker den inn Jeg føler det blir rart å liksom gi han sokker eller noe sånt.
ukjent Skrevet 21. november 2007 #6 Skrevet 21. november 2007 Mye bra på fotoknudsen.no.Går for kalenderen til bf og deler av slekta i år:)
WP-TLogPeanut Skrevet 21. november 2007 #7 Skrevet 21. november 2007 Vi skal feire jul sammen i år,så her blir det gave både fra meg og tuppa,da jeg synes det er mest riktig for meg å gjøre Fra tuppa får han pappa-kopp med pappa-sokker oppi , hehe og fra meg en dvd eller noe
rampetrollet Skrevet 22. november 2007 #8 Skrevet 22. november 2007 Her får pappa'n fotograf bilde til jul fra gutten sin.. Ramme får han fikse selv
englegull Skrevet 22. november 2007 #9 Skrevet 22. november 2007 Jeg kjøper både bursdagsgave, julegave og farsdagsgave til pappaen fra sønnen min. Pleier å spørre hva han ønsker seg, ellers så kjenner jeg han såppass godt at jeg vet hva han liker av klær osv.
Den heldige eier av ett barn Skrevet 22. november 2007 #10 Skrevet 22. november 2007 Papsn blir ikke hjemme i jula, så da får han ikke gave. Kanskje det blir noen pakker når han kommer hjem over nyåret.
Kosel Skrevet 22. november 2007 #11 Skrevet 22. november 2007 Vært hos fotografen med mini ¨så det blir et utvalg av disse som jeg printer i 15x20 og setter sammen i serie i rammer. både til pappaen og til "svigers". (blir dette til min familie og:) ) + at de får en scrapbook fra før jeg fødte og frem til nå.(hvis jeg bare kommer igang med den:)hehe
Anonym bruker Skrevet 24. november 2007 #12 Skrevet 24. november 2007 Her får pappan en kalender med bilder av seg, go`gutten og halvsøskene (faren hadde to fra før) av i. Har brukt bilder som er tatt på den mnd som tilsvarer i kalenderen, så da ser en hvordan han vokser og utvikler seg, I tillegg har mini fingermalt et bilde som jeg tenkte jeg skulle ramme inn med ramme fra IKEA om jeg finner en som passer. Ellers så får vi se om det blir en liten ting til, Kommer og annpå om han vil feire jul sammen med oss eller ikke. Blir han sammen med oss, så blir det kanskje en liten ting fra meg og, men om ikke,så dropper jeg nok det om jeg ikke kjøper en flaske vin og gir fra meg som en symbolsk ting.
Gjest Riga + snulla & vesla Skrevet 26. november 2007 #13 Skrevet 26. november 2007 Her har også barnefar bursdag i desember. Jeg har nettopp kjøpt en liten gave til ham, men vet ikke om det skal være til bursdagen eller jul. Tenkte at vi kunne avtale å gi hverandre en julegave for da får også jeg gave! Vi ga faktisk ikke julegaver til hverandre den første jula vi var sammen, og det gjorde vi i fjor, og da ga vi det samme til hverandre!!! Men bursdagsgave må han få...han ga jo meg sånn halvveis en bursdagsgave. Det var noe jeg hadde bedt ham om å kjøpe til meg, men på en annen side spanderte han, så det var jo koselig gjort!:-) Skriver på kortet at det er fra oss alle 3.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå