Gå til innhold

Hvordan få med mannen?

Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg og samboer har nettopp fått vite at det er en liten på vei.

Vet ikke hvilket kjønn det er, og er litt usikre på om vi vil vite det.

MEN: Har prøvd å snakke litt om navn, men han intresserer seg ikke i det hele tatt, og sier bare: bestem du... Har prøvd komme med forslag på både jente- og guttenavn, men får ingen tilbakemelding på noen i det hele tatt.

Hva skal jeg gjøre for å få han mer intressert. Syns jo ikke det er riktig at bare jeg skal ta avgjørelsen på navn. Vil også ha et/evnt to navn klare til babyen kommer, for skal ikke ha en navnløs baby, for så ta diskusjonen da...

Hvis flere har vært i samme situasjon gi meg noen tips/tilbakemeldinger på hva dere syns!

Hege

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/10965061-hvordan-f%C3%A5-med-mannen/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Menn greier ikke ha flere tanker i hodet samtidig. Nå har han nettopp fått vite at han skal bli pappa, han må få fordøye det først.

Vi jenter syns det å finne navn er en spennende skattejakt, bare se på siden her!

Han blir med deg på å finne navn når han får litt tid på seg.

Lykke til!

Syns du var litt tidlig ute å spørre han om navn, du får vente til han kjenner sparkene og begynner å bli litt mer klar.

Jeg er i uke 24, og vi har snakket om navn i mindre enn ti minutter til nå. Har ingen hast, men målet er å ha navnet klart til fødselen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...