n_baby Skrevet 21. november 2007 #1 Skrevet 21. november 2007 Mange her inne kommer nok til å bli ganske sjokkert, men jeg lar det stå til.... Nå kommer det.... Jeg er gravid!!!!! Tenk på det da dere:-) 4 uker og 5 dager på vei. Det skulle vel aldri hende at det er noen andre her inne i samme situasjon???
Gjest Skrevet 21. november 2007 #2 Skrevet 21. november 2007 Hei! Gratulerer! Joda, er litt gravid jeg òg. =) Er i min 6. uke.
Ella78 m/ A&M Skrevet 21. november 2007 #3 Skrevet 21. november 2007 Åh ja, jeg vil også fortelle en hemmelighet! Vil fortelle det til alle jeg kjenner (den tid kommer vel snart)! Hurra, det er så morsomt å være gravid!
villmusa Skrevet 21. november 2007 #4 Skrevet 21. november 2007 hehe Gratulere så MASSE! Og lykke til videre alle sammen :-)
1.gang84 Skrevet 21. november 2007 #5 Skrevet 21. november 2007 Gratulerer til alle sammen! =) jeg er i uke7+3 og det er så utrolig spennende!! =) kan nesten ikke vente med å fortelle det til familie og venner, men vi har blitt enige om å vente noen uker til... lykke til alle sammen!!
Dojamor Skrevet 21. november 2007 #6 Skrevet 21. november 2007 Hehe! Gratulerer så mye:-)) Jeg er nok aldri så lite gravid selv også. Er 9+2 i dag:-) Det er herlig!!!! Ønsker dere en flott graviditet:-) *klem*
*En rosa og en blå* Skrevet 21. november 2007 #7 Skrevet 21. november 2007 Ja, ikke sant - det er så rart i begynnelsen. Man har bare lyst til å skrike ut "jeg er gravid!!!" men samtidig så har man noe spesielt å dele sammen med barnefaren den første tiden... Jeg er 5+2 og det er kun en uke siden jeg fant det ut. Har ikke helt gått opp for meg ennå...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå