Gå til innhold

Folat, vitaminer og kosttilskudd

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har nettopp begynt å ta folat i dag, men apoteket tipset også om folat med Omega-3 og andre "multi-pakker". Jeg er svært skeptisk til kosttilskudd, har aldri før tatt det.Jeg har et ganske vanlig og sunt kosthold og vil fortsette å være flink med det, og håper det vil være nok :) Har dere noen erfaringer eller anbefalinger rundt dette å ta tillegg?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg tar GraVitamin og folat&omega3 annenhver dag (jeg er sikkert rar), tar absolutt ingen sjanser.

Skrevet

Hei!

Jeg har fått tips om å ta folat og omega 3, og det gjør jeg! ellers er det nok vel så viktig å fortsette med et sunt og godt kosthold og sørge for å bevege seg litt...

Lykke til!=)

Skrevet

Tar bare folsyre jeg, og alle tester viser at kroppen min ikek trenger annet. Spiser også variert.

Skrevet

Jeg tar multivitamin med omega3 og en halv tabl folat. En halv tablett fordi multivitamin/omega3 kapselen også inneholder folat. Da slipper jeg å ta mer enn anbefalt dose.

Skrevet

Jeg tok folat i starten, til uke 15 ca. Så tar jeg Møllers dobbel fordi jeg er så dårlig på å spise fet fisk.

Skrevet

Jeg tar litt ekstra på grunn av en del matvareintoleranse, men vanligvis anbefaler legene folat og at man lever litt sunnere enn vanlig - det skal holde lenge :)

Skrevet

Jeg tar folat og omega 3, en multivitamin-greie, c-vitamin og jerntilskudd. Men så hører det med til historien at jeg har slitt med både jernmangel og andre vitaminmangler i mange år, og når jeg dessuten er så kvalm at jeg sliter med å få i meg den maten jeg skal ha, er det best å være på den sikre siden :) Og så forsøker jeg så godt det lar seg gjøre å være sunn i matveien da, med frukt og grønnsaker og variert kost og greier... blir nok enklere når kvalmen gir seg det og :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...