BooBoo Skrevet 21. november 2007 #1 Skrevet 21. november 2007 Jeg har nettopp begynt å ta folat i dag, men apoteket tipset også om folat med Omega-3 og andre "multi-pakker". Jeg er svært skeptisk til kosttilskudd, har aldri før tatt det.Jeg har et ganske vanlig og sunt kosthold og vil fortsette å være flink med det, og håper det vil være nok Har dere noen erfaringer eller anbefalinger rundt dette å ta tillegg?
Ella78 m/ A&M Skrevet 21. november 2007 #2 Skrevet 21. november 2007 Jeg tar GraVitamin og folat&omega3 annenhver dag (jeg er sikkert rar), tar absolutt ingen sjanser.
1.gang84 Skrevet 21. november 2007 #3 Skrevet 21. november 2007 Hei! Jeg har fått tips om å ta folat og omega 3, og det gjør jeg! ellers er det nok vel så viktig å fortsette med et sunt og godt kosthold og sørge for å bevege seg litt... Lykke til!=)
♡ snart 3barnsmamma Skrevet 21. november 2007 #5 Skrevet 21. november 2007 Tar bare folsyre jeg, og alle tester viser at kroppen min ikek trenger annet. Spiser også variert.
Tjukkemagen *m/jente 1.mai* Skrevet 21. november 2007 #6 Skrevet 21. november 2007 Jeg tar multivitamin med omega3 og en halv tabl folat. En halv tablett fordi multivitamin/omega3 kapselen også inneholder folat. Da slipper jeg å ta mer enn anbefalt dose.
GuriMalla - ♀♂♂ Skrevet 21. november 2007 #7 Skrevet 21. november 2007 Jeg tok folat i starten, til uke 15 ca. Så tar jeg Møllers dobbel fordi jeg er så dårlig på å spise fet fisk.
En snupp - og en knert i magen Skrevet 21. november 2007 #8 Skrevet 21. november 2007 Jeg tar litt ekstra på grunn av en del matvareintoleranse, men vanligvis anbefaler legene folat og at man lever litt sunnere enn vanlig - det skal holde lenge
Gjest Skrevet 21. november 2007 #9 Skrevet 21. november 2007 Jeg tar folat og omega 3, en multivitamin-greie, c-vitamin og jerntilskudd. Men så hører det med til historien at jeg har slitt med både jernmangel og andre vitaminmangler i mange år, og når jeg dessuten er så kvalm at jeg sliter med å få i meg den maten jeg skal ha, er det best å være på den sikre siden Og så forsøker jeg så godt det lar seg gjøre å være sunn i matveien da, med frukt og grønnsaker og variert kost og greier... blir nok enklere når kvalmen gir seg det og
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå