lisa36 Skrevet 21. november 2007 #1 Skrevet 21. november 2007 hei. Jeg har akkurat logget meg inn etter å ha lest her veldig mye over lang tid. Jeg er 36 og har prøvd å bli gravid i 6 år. Ikke hele tiden aktivt, men uten å bruke prevensjon, og med opphold fordi forhold gikk ad dundas. Er ferdig utredet med lap som siste fase i sommer. Ingenting galt funnet. Mannen er utredet ikke noe galt. Gynekologen vil sende oss til prøverør, men mannen min ønsker ikke å gå gjennom det. Så vi skal prøve hormoner og se om det kan hjelpe noe. Jeg har litt korte sykluser 20 -24 dager, og også korte blødninger. Skal ta nye hormonprøver denne mnd før vi setter igang med hormoner. Lurer på om det er noen som har erfaring med hormoner uten at det er funnet noe feil? Og om det er noen som har blitt gravid ved hjelp av kun hormoner( hm da er de kankje ikke her lengre...)?
Gjest Skrevet 21. november 2007 #2 Skrevet 21. november 2007 Hei! Ja, du godt kalle deg "sliter" etter så mange år, ja! Jeg har ikke erfaring med å ta hormoner da. Hvilke hormoner skal du ta? Håper det klaffer for dere snart!
74skytte Skrevet 21. november 2007 #3 Skrevet 21. november 2007 Da er det vel Pergotime du skal prøve? Det er mange det har klaffet for etter Pergo, men det er også en del det ikke fungerer for. Jeg er en av dem. Har tatt tre dobble kurer, og to enkle kurer. Vi er i gang med ivf (prøverør) nå. Jeg sliter med lange, ustabile sykluser, så vi sliter med timingen. Fikk det til i slutten av aug, men det endte desverre i en sa. Har vært prøver i snart tre år. Velkommen hit til sliterne, og håper oppholdet ditt vil bli kort her.
lisa36 Skrevet 23. november 2007 Forfatter #4 Skrevet 23. november 2007 hei og takk. Det var snakk om pergotime. Jeg har motsatt, korte sykluser, syns jeg har mensen hele tia nesten.... Jeg har aldri vært gravid og hans barn fra før er laget med prøverør. Jeg spurte om methformin ( eller noe sånt) og men han sa det var bare for overvektige??? Lykke til med prøverør!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå