*Mysillen* Skrevet 21. november 2007 #1 Skrevet 21. november 2007 Snakka med sykehuset i dag...skal ringe på igjen om en uke eller 2 så får jeg en samtale med en lege om hva vi kan gjøre ved det SISTE forsøket... Sa til sykepleieren i dag at vi trolig kommer til å ta en liten pause nå for føler meg ganske så sliten....( kjipt å vite at 2 av 3 forsøk er tatt og at vi ikke har hatt noen egg på frys). Noen som har tips til hva jeg skal spørre om når jeg prater med legen?? Føler meg liksom så tom for tiden...så klarer ikke tenke ut evt sp.mål... Eneste jeg kommer på er at jeg vil spørre om vi kan prøve en annen medisin neste gang...Prøvde jo å øke dosen litt på slutten ved dette forsøket også,men hjelper jo ikke at eggposene vokser om de er tomme heller..... Å jeg er så sliten...
♣ Christiane ♣ Skrevet 21. november 2007 #2 Skrevet 21. november 2007 Hei Etter en neg icsi + en neg frys spurte jeg om det var noen prøver som burde tas på nytt for min del. Om det var noen verdier som var på grensen til å være for høy eller lav som burde sjekkes på nytt osv. Fikk beskjed om at alt så veldig bra ut og at det var kun uflaks som gjorde at egget ikke festet seg. Skal igang med 2 icsi i des og slo meg til ro med svaret. Be de gjennomgå alle prøvene dine for sikkerhetsskyld. Selv har jeg ikke problemer med for få eggposer/egg, så kan jo tenkes at du får prøve en annen type medisiner neste gang. Ta deg gjerne en pause, kroppen og hodet mitt blir så ødelagt av spray+ sprøyter så jeg ventet 4 mnd med fryseforsøk etter første icsi. Du skal se det ordner seg, men skjønner at du er sliten nå. Jeg gikk rett i kjelleren i flere uker etter første forsøk.
Mrs. icsi og småen Skrevet 21. november 2007 #3 Skrevet 21. november 2007 Uff! Skjønner godt at du er sliten Mysill. Det har du jammen lov å være. har ikke så mange gode råd å gi deg, annet enn å ta vare på deg selv, og beordre mannen til å dulle med deg. han er forresten sannsynligvis like skuffet som deg og trenger også tid å tilpasse seg tapet.. Det eneste rådet jeg kan gi er, om dere har muligheten til å gå privat, på Hausken. Vet det er flere som har fått "revidert" plan for hva og hvordan det skal gjøres. De skal være skikkelig dyktige der.. Sender en gooood trøsteklem!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå