Gå til innhold

når kan se hjertelyd?

miss gunnilla

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei,

Var på ultralyd i går, 6 + 4 dager, gyn sa det er for tidlig å se noe som helst, bortsett fra at normal stigning av hcg-nivåene tilsier at det er liv. Trodde hjertet utvikles rundt uke seks, er hysterisk etter to MA de to siste årene. Hvor tidlig er det vanlig å kunne se hjertet banke?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi som holder på med ivf tar tidlig ul for å sjekke hjerte aktivitet og det er i uke 7.(så selv hjerte banke i uke 7) Så du har noen dager til på deg. I uke 8 bør man iallefall se et hjerte.

Lykke til

• 4 uker senere...
Skrevet

Takk for svar, men var som jeg ante. Har skrevet om det et eller annet sted her inne, opplevde min tredje MA.

Burde sett hjertet midt i uke seks. Var på ny ultralyd midt i uke åtte, og viste seg at det hadde stoppet opp i uke fem. Utrolig nok var HCG-nivåene fine, men, men... Gyn burde jo egentlig sett det på første ultralyd, men mente det kunne være usikkert når befruktningen hadde skjedd - og at jeg derfor kunne ha vært tidligere i graviditet enn jeg trodde. Tunge tider, men den som gir seg har tapt. Nå leter jeg etter EL, er på dag 15 i dag og skal teste igjen i kveld. Får vanligvis på dag 15 eller 16, og håper har kommet i syklus med det samme. Tvi Tvi til alle og enhver! :-)

Skrevet

fikk se et tydelig hjerte 5+9 :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...