Kvitrebekk Skrevet 21. november 2007 #1 Skrevet 21. november 2007 I går kveld oppdaget jeg en ring på siden av magen. Rød ring og huden i midten er som vanlig. Blir redd av sånt jeg. Håper ikke det er noe som kan skade babyen. Tenkte det kunne være ringorm, men ser ikke helt sånn ut heller (søkte på nettet og fant bilder). Noen som har hatt noe liknende? Har fått legetime kl 15.30 for å få sett på det. Men fikk inntrykk av at hun som tok telefonen på legekontoret synes det var teit. Men sånn har hun egentlig vært flere ganger. Man føler seg rett og slett dum når man ringer. Men er jo greit å få sjekket siden man er gravid da.
Anonym bruker Skrevet 21. november 2007 #2 Skrevet 21. november 2007 Høres litt ut som psoriasis ellers kan det også bare være tørr hud.
Kvitrebekk Skrevet 21. november 2007 Forfatter #3 Skrevet 21. november 2007 Ser liksom ikke ut som noe av dette. Og huden er ikke tørr. Snodig altså.
Anonym bruker Skrevet 21. november 2007 #4 Skrevet 21. november 2007 Det finnes en form for utslett som heter ringorm. Da får man rsånne røde ringer uten at huden i midten er annerledes. Det går ikke vekk av seg selv, men man må såvidt jeg vet få en salve på resept fra legen, så forvinner det ganske fort etter det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå