Gå til innhold

Planer for ultralyden.

Anbefalte innlegg

De fleste glede sæ vel til UL, d gjør iallefall æ.

Kordan ser dåkker før dåkker at det kommer til å gå?

Pappaen skal være me, vi blir vel spente på kordan det går der inne om alt ser bra ut.

har bestemt odd å ikke vite kjønn, selv om det er førstefødte.

vil bare vite om det er en eller flere:P

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/10963367-planer-for-ultralyden/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Dette blir nr 2 og er minst like spent på ul denne gangen! Gleder meg veldig, men det er jo sååå lenge til februar. Sambo skal selvsagt være med denne gangen også. Håper at alt ser fint ut, og satser på at de kan se hvilket kjønn det er. Jeg er for nysgjerrig til å smøre meg med tålmodighet helt til i sommer *hihi* :)

:) Føler meg kjempepriviligert her!

har nemlig vært til første UL, og har fått ny time 18 desember.

-årsaken er at småen ble til ved prøverør, så da får vi litt ekstra oppfølging.

Så jeg har allerede vært å sett småen, har sett og hørt hjertet slå, og sett h*n bevege seg..

Fantastisk!!!!

Det var selvsagt for tidlig å se kjønn, men vi vil heller ikke vite det.

Satser på at mannen min er med neste gang, det unner jeg ham. Han er nemlig kjemperedd for at dette skal gå galt! :(

Stakkar

Gleder meg helt vanvittig! Kan nesten ikke vente. Skal egentlig ha ultralyd i januar, men vurderer å ta en privat ultralyd rett før jul.

Startet på min uke ni i dag, men foreløpig bare samboeren og min beste venninne som vet det. Hun er gravid selv og jeg har termin tre uker før henne.

Vi lurte litt om vi klarte å holde det hemmelig frem til juleaften om vi skulle gitt besteforeldre og olderforeldre ultralydbilde, men da må vi jo ta en privat ultralyd.

Vi tok en ultralyd på legekontoret på mandag og fikk høre hjertet slå - en utrolig opplevelse. Men har ingen utskrift her i fra ogdet var jo også veldig tidlig.

Noen som har noen steder å anbefalfe og anelse om pris? Gjerne i Buskerud evnt. Oslo?

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...