Gå til innhold

HVor mange bruker tøybleier??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hadde vært gøy å se hvor mange det er her inne som bruker tøybleier!!!

ikke møtt noen andre enda som bruker det( ute i verden altså:)), men nå skal både søsteren min og venninna bruke det når de får...

Bare nyskjerrig...

Vi bruker iallefall:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Akkurat her inne på bleiedebatten er det nok mange! Tøybleier er jo litt mer å snakke om enn engangs.... flere typer, flere teknikker, lure løsninger osv. Engangs er jo bare handle-bruke-kaste.

Jeg har brukt tøybleier i over to år på eldstemann og skal selvsagt gjøre det på nestemann også!

Skrevet

Jeg er fulltidsbruker på knøttet og deltids på storesøster på 2 år.

Skrevet

Jeg bruker tøybleier! Men kjenner ingen andre som bruker (ei venninne skal arve tøybleier av tanta si, men vet ikke om hun skal bruke enda).

Frelst på tøybleier!

Skrevet

*Me me me me me* :) Har noen papirbleier en sjelden gang i blant, så jeg er ingen absolutt bruker av det ene eller andre. Men hovedsaklig tøybleier her i huset ja. :) Veldig fornøyd, og kjenner faktisk noen flere også som bruker dette i nær vennekrets.

Skrevet

Jeg er ikke så mye her inne på dinbaby, da, men jeg "flørter" med tøybleier. Har en del bleier, men har ikke helt kommet i gang. Det er Fuzzi Buns jeg satser mest på.

Skrevet

Vi har akkurat begynt, har ikke mange nok bleier til at det skal gå rundt, men hvis vi vasker hver kveld så kan vi bruke hele tiden :0)

Vi er kjempefornøyd!!!

Skrevet

Det var jo veldig saklig, anonym. For oss andre er tøybleier et viktig og riktig valg for våre barn.

Skrevet

Var det et forsøk på humor, anonym? for det funka ikke.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...