Fomle med nurk! Skrevet 20. november 2007 #1 Skrevet 20. november 2007 Hadde vært gøy å se hvor mange det er her inne som bruker tøybleier!!! ikke møtt noen andre enda som bruker det( ute i verden altså), men nå skal både søsteren min og venninna bruke det når de får... Bare nyskjerrig... Vi bruker iallefall:)
Gjest Skrevet 21. november 2007 #3 Skrevet 21. november 2007 Akkurat her inne på bleiedebatten er det nok mange! Tøybleier er jo litt mer å snakke om enn engangs.... flere typer, flere teknikker, lure løsninger osv. Engangs er jo bare handle-bruke-kaste. Jeg har brukt tøybleier i over to år på eldstemann og skal selvsagt gjøre det på nestemann også!
Audacious Angel Skrevet 21. november 2007 #5 Skrevet 21. november 2007 Jeg er fulltidsbruker på knøttet og deltids på storesøster på 2 år.
Yrha Skrevet 21. november 2007 #6 Skrevet 21. november 2007 Jeg bruker tøybleier! Men kjenner ingen andre som bruker (ei venninne skal arve tøybleier av tanta si, men vet ikke om hun skal bruke enda). Frelst på tøybleier!
Duddlidu Skrevet 21. november 2007 #7 Skrevet 21. november 2007 *Me me me me me* Har noen papirbleier en sjelden gang i blant, så jeg er ingen absolutt bruker av det ene eller andre. Men hovedsaklig tøybleier her i huset ja. Veldig fornøyd, og kjenner faktisk noen flere også som bruker dette i nær vennekrets.
Karija Skrevet 23. november 2007 #8 Skrevet 23. november 2007 Jeg er ikke så mye her inne på dinbaby, da, men jeg "flørter" med tøybleier. Har en del bleier, men har ikke helt kommet i gang. Det er Fuzzi Buns jeg satser mest på.
meg & lille jenta mi Skrevet 24. november 2007 #9 Skrevet 24. november 2007 Vi har akkurat begynt, har ikke mange nok bleier til at det skal gå rundt, men hvis vi vasker hver kveld så kan vi bruke hele tiden :0) Vi er kjempefornøyd!!!
Gjest Skrevet 24. november 2007 #10 Skrevet 24. november 2007 Det var jo veldig saklig, anonym. For oss andre er tøybleier et viktig og riktig valg for våre barn.
Anonym bruker Skrevet 25. november 2007 #11 Skrevet 25. november 2007 Var det et forsøk på humor, anonym? for det funka ikke.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå