Tredje barn på vei Skrevet 20. november 2007 #1 Skrevet 20. november 2007 Noen som har forslag? Jeg vil det ska være et norkst kansje litt gammelt navn og ikke på topp 10 lista.
Gjest Skrevet 21. november 2007 #3 Skrevet 21. november 2007 å så koselig snuppa at du venter ei jente Kristine Malene Marikken Ingvild Monika Pernille Synnøve Sunniva Therese Rebekka
Anonym bruker Skrevet 21. november 2007 #4 Skrevet 21. november 2007 Alexander og Aurora Alexander og Andrea Alexander og Amalie Alexander og Annicken Alexander og Amanda
Anonym bruker Skrevet 21. november 2007 #5 Skrevet 21. november 2007 Alexander og Petrikke Alexander og Annbjørg Alexander og Hildegunn Alexander og Hansine Alexander og Alberte
Vannmann35 Skrevet 21. november 2007 #6 Skrevet 21. november 2007 Tenkte umiddelbart Helene og Christina, men det er vel kanskje litt for pop? Alexander er gresk, og jeg foreslår derfor disse flotte greske navnene til lillesøster: Margareta Dorothea Christiane Ellinor Elenore Elianne Elina/e Cassandra Catharina
Anonym bruker Skrevet 22. november 2007 #7 Skrevet 22. november 2007 Hva med: Alexander og Elisabeth, eller Alexander og Cecilie? Lykke til!
Castho Skrevet 22. november 2007 #8 Skrevet 22. november 2007 Jeg vet det ikke er veldig norskt, men kjenner ett søskenpar som heter Alexander og Maria. Synes de står bra til hverandre!
Anonym bruker Skrevet 23. november 2007 #10 Skrevet 23. november 2007 Alexander er vel et "kongelig" navn. Hva med Regine, Maud, Martha?
*Minnie Mus* Skrevet 23. november 2007 #11 Skrevet 23. november 2007 Alexander & Elizabeth Alexander & Viktoria Alexander & Camilla Alexander & Kristina
Tredje barn på vei Skrevet 27. november 2007 Forfatter #12 Skrevet 27. november 2007 dytter så kansje h\jeg får enda flere tips.. Synes menge av navnene som er nevnt er fine.. så få sambo til å se på di oxo
Gjest Skrevet 29. november 2007 #14 Skrevet 29. november 2007 Kan uten problemer ramse opp alle navna som allerede er nevnt her, Elisabeth, Christina, Märtha, Maud osv osv osv. Jeg ser ikke "mustet" i å ha et til "kongelig" eller "pompøst" navn, Alexander er ikke helt på bølgelengde med Elisabeth osv mener nå jeg. Forslag: Una Liva Ava Ada Elisabeth Sicilia Victoria Selma Johanna Vilde Margrethe Juliane Caspara Filippa Cornelia Felicia Adora Augusta Terese Matilde Emilia Jenny Julia Leonora Dorotea Kristiane Lisa Wilma Vilja Emira Astrid Ingrid Henrikke Fredrikke Tora Lea Idun Synnøve Sunniva Synva Lisabeth Olava Wilhelmine
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå