Gå til innhold

NERVØS!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Må bare spørre om noe som har blitt spurt om sikkert x antall ganger her inne men e bare litt bekymret.Sku hatt mensen en gang mellom lørdag og mandag,men tok en test i dag(no nettopp!!!) og den va positiv så regner m jg e gravid da,men d jg lurer på e: at på søndag hadde jg skikkelig murring\stikkninger i livmoren,sånn som jg ALLTID får rett før jg ska ha mensen som gir sg m EN gang mensen kommer!D ga sg i går tidlig,noe som fikk mg på tanken t en graviditetstest siden mensen ikke kom,men kan d være veeeeeeldig tidlig tegn på noe gale eller e dette normalt?E litt urolig siden jg i februar-04 hadde en SA i 12.uke og en svangerskapsforgiftning m tvillinger i 4,5.mnd i september-04....har gått på hormonkur siden jg sluttet på p-sprøyten for 2 år siden,mistet eggløsningen pga. p-sprøyten og nettop for 2-3 mnd siden fått klar signal om at jg kan bli gravid igjen,så no e jg VELDIG nervøs,kan noen gi meg ett svar om d e normalt,kan ikke huske d va sånn v de 2 andre graviditetene..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ja det er bare livmoren som utvider seg.

tror ikke noe er gale

Skrevet

Forstår godt at du er nervøs, men dette trenger ikke være negativt. Jeg har hatt mensmurringer i forkant av begge mine svangerskap, og sist varte det noen måneder. Tror det er helt normalt, har flere venninner som forteller at de også har det.

Skrevet

Tusen takk for svar,de beroliget meg no hvertfall litt:)...god natt...

Skrevet

Gratulerer så masse med graviditeten!

Jeg har hatt mensmurringer fra noen dager etter befruktning og har litt enda (er 8+5). Mensmurringer er et godt tegn, det er det iallefall inne blandt oss på assistert befruktning som kjenner etter symptomer mye mer enn normalt;-)

Så du må ikke bekymre deg, du vil sikkert kjenne både murringer og stikkinger nede i magen de neste ukene fremover.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...