Anastasia_06 Skrevet 20. november 2007 #1 Skrevet 20. november 2007 Må bare spørre om noe som har blitt spurt om sikkert x antall ganger her inne men e bare litt bekymret.Sku hatt mensen en gang mellom lørdag og mandag,men tok en test i dag(no nettopp!!!) og den va positiv så regner m jg e gravid da,men d jg lurer på e: at på søndag hadde jg skikkelig murring\stikkninger i livmoren,sånn som jg ALLTID får rett før jg ska ha mensen som gir sg m EN gang mensen kommer!D ga sg i går tidlig,noe som fikk mg på tanken t en graviditetstest siden mensen ikke kom,men kan d være veeeeeeldig tidlig tegn på noe gale eller e dette normalt?E litt urolig siden jg i februar-04 hadde en SA i 12.uke og en svangerskapsforgiftning m tvillinger i 4,5.mnd i september-04....har gått på hormonkur siden jg sluttet på p-sprøyten for 2 år siden,mistet eggløsningen pga. p-sprøyten og nettop for 2-3 mnd siden fått klar signal om at jg kan bli gravid igjen,så no e jg VELDIG nervøs,kan noen gi meg ett svar om d e normalt,kan ikke huske d va sånn v de 2 andre graviditetene..
Snuppi snella<3 Skrevet 20. november 2007 #2 Skrevet 20. november 2007 ja det er bare livmoren som utvider seg. tror ikke noe er gale
Lunis Skrevet 20. november 2007 #3 Skrevet 20. november 2007 Forstår godt at du er nervøs, men dette trenger ikke være negativt. Jeg har hatt mensmurringer i forkant av begge mine svangerskap, og sist varte det noen måneder. Tror det er helt normalt, har flere venninner som forteller at de også har det.
Anastasia_06 Skrevet 20. november 2007 Forfatter #4 Skrevet 20. november 2007 Tusen takk for svar,de beroliget meg no hvertfall litt:)...god natt...
Emilia og lille Oliver:-) Skrevet 21. november 2007 #5 Skrevet 21. november 2007 Gratulerer så masse med graviditeten! Jeg har hatt mensmurringer fra noen dager etter befruktning og har litt enda (er 8+5). Mensmurringer er et godt tegn, det er det iallefall inne blandt oss på assistert befruktning som kjenner etter symptomer mye mer enn normalt;-) Så du må ikke bekymre deg, du vil sikkert kjenne både murringer og stikkinger nede i magen de neste ukene fremover.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå