Gå til innhold

Løveungen kom 14.11.2007!!!!!!!!

Anbefalte innlegg

Så var det den berømte slimproppen som startet det hele denne gangen :-)

Livredd som jeg var for å føde på et busstopp (siden forrige fødsel tok kun 2timer og 40 minutt) fikk jeg løvemannen til å kjøre meg på sykehuset så og si rett etter at den berømte proppen gikk..he,he..litt flaut faktisk for når jeg kom på sykehuset og det ble satt på meg registrering hadde jeg ikke en eneste ri!! Heldigvis var jordmoren et nydelig lite vesen som sa jeg skulle få ligge over til dagen etter (hun skjønte vel at her hadde hun med en sta, småhysterisk dame å gjøre;-)))) så kunne vi heller se det ann på morgenkvisten dersom det ikke skjedde noe mer.......

MEN fødselen starta heldigvis omsider og jeg ble liggende med rier med 4.min mellomrom hele natta uten at det utviklet seg til noe mer... "Dette blir visst hverken fugl eller fisk dette" sa jordmora, men da svarte jeg spakt at jeg håpte nå at det ble et barn tilslutt - og tenk det ble det!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Etter at rapporten var ferdig og en ny jordmor dukket opp ba jeg dem om å ta vannet og 23 minutter senere på andre pressrie var prinsen ute!!

Mørk,vill og vakker!

Dette var min 3.fødsel og den ble helt annerledes (og mye lengre enn de to andre tilsammen), men denne gangen klarte jeg å bevare kontrollen hele veien ( vel, vel urkvinne skriket mitt hørte sikkert alle over morgenkaffien da jeg trykket:-))))))))) og fødselen ble dermed en utrolig sterk og fin opplevelse.

Nå vandrer jeg bare sliten rundt i min egen lykkerus og ammetåke! Til alle dere som fortsatt venter ønsker jeg lykke,lykke til så ses vi sikkert inne på dib etterhvert!

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/10962377-l%C3%B8veungen-kom-14112007/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...