Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Blir liksom ikke kvitt det navnet etter at jeg leste boka Pan av Hamsun.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Minner meg om ei gammel tante jeg har.

Skrevet

Kult, men hadde ikke valgt det selv. Litt for spesielt.

Skrevet

Jeg synes det var et kjempefint navn jeg! Har ikke tenkt på det selv, men hvorfor ikke?! I tillegg har du en story knyttet til det og det er et norsk, gammelt navn. Det funker fint i utlandet også, hvis hun en dag skulle bli en globetrotter:) Go for it! Jeg synes Agnes er kjempefint, men hører av mange at det er et tantenavn også!

Skrevet

Stilig. Men liker selvsagt Edvardine bedre... :)

Skrevet

jeg har drevet med litt sleksgransking og der fant jeg en søster av min bestefar som hette Agnes Oktavia Edvarda det synes jeg var et veldig tungt navn hehe eller hva??

Skrevet

fint!! ser for meg en jente i blondekjole,og sløyfe i håret....og det er jo ganske søtt.

Skrevet

Agnes Edvarda var jo pent da :-) Oktavia ikke fult så pent...

Skrevet

Kjenner en Edvarda jeg ikke er spesielt fan av, så er ikke kjempe glad i navnet.... Synes det blir litt for mye Edvard - og jeg liker heller ikke det navnet.

Skrevet

Syns faktisk Agnes Oktavis Edvarda var eit ganske kult namn eg då! Men eg har fått litt dilla på namnet Oktavia eg.. (men ville sjølvsagt aldri brukt det, Skoda Octavia liksom) Edvarda er ganske søtt, eg veit om ei lita jente som heiter Julie Edvarda.

Skrevet

Er egentlig ikke så veldig glad i jentenavn som er sååå likt et mer brukt guttenavn, slik som Edvarda, Gustava og Erika. Men det er helt ok, og ville ikke reagert negativt på noen med det navnet.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...