Gå til innhold

Jeg er så rar for tida, hehe:-)

Anbefalte innlegg

Har lenge gledet meg over at puppene begynner å bli større, og gledet meg til det kommer melk i dem igjen. Idag fikk jeg en helt merkelig trang til å ville amme igjen også! Og det merkelige er at dette skjer til tross for at jeg sleit skikkelig med amminga da førstemann var baby for 2 år siden! Og da mener jeg skikkelig... Var så sår at jeg blødde, og tvang meg selv til å holde ut i 2 hele mnd, og litt de neste 3, selv om det aldri kjentes bra ut. Tror min lengsel etter amming skyldes at førstemann hadde kolikk og slet med å ville ammes etter 2 mnd... Følte meg snytt da det endelig begynte å bli bittelitt bedre...

Blir gøy å se hvordan det blir denne gangen da! Håper det går bedre og at denne babyen ikke får kolikk:-)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/10961411-jeg-er-s%C3%A5-rar-for-tida-hehe/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg hadde heller ikke noen god ammeopplevesle med førstemann. Slet og pinte meg selv i 2 mndr. Var ikke det at det var vondt, men gutten ble aldri fornøyd, og brukte puppen som kos. Følte at jeg satt og puppet hele dagen. Han hadde også mye vondt i magen, så jeg kuttet ut mye av den maten jeg spiste for å se om det ble bedre. Men nei da, jeg ble bare sur og utsultet selv av det. Kom heller ikke like mye melk på venstre side. Virket som melkegangene var trangere der. Så jeg ga opp til slutt. Ble en helt annen hverdag da vi begynte med morsmelktillegg. Gutten var endelig fornøyd og kunne sove nesten 2 timer i strekk =)

Er veldig spent på hvordan det blir denne gangen jeg også. Tror nok at en positiv innstilling har mye å si. Så det går nok bra med oss begge denne gangen skal du se =)

Trodde det nesten bar var meg... alle mine venninner ammet til barnet var et år og vel så det. Mens jeg måtte gi barnet mitt m.m.e fra 3 måneder. Kom sent i gang, og da det endelig kom, kom flere betennelser på rappen. Det resulterte i at malken forsvant, og jeg klarte ikke å pumpe den frem igjen. Følte jeg satt med puppene ute dagen lang. Enten med med babyen, eller med pumpa. Det ble et ork, og ikke noe kos. Vondt var det også. Pumpa meg til blods før jeg innså at her var det tomt...

Denne gangen skal jeg også starte med blanke ark, og er kjempepositivt innstilt til tross for dårlig ammeopplevelse tidligere. Tror jeg stresset masse med den amminga, noe jeg har forstått kan ha negativ virkning. Så jeg skal prøve å slappe aaav, og kooose meg :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...