Gå til innhold

elektrisk varmeteppe. kan det være skadelig?

Anbefalte innlegg

Skrevet

har et varme teppe i senga, kan det være skadelig på barnet?

Har det ikke på hele natten, men før jeg legger meg, og litt til, men slår det av når jeg skal sove.

Hva tror dere?

Skrevet

Det er veldig brannfarlig! Alle jeg har snakket med som holder på med el.anlegg eller brann sier de ikke fatter hvorfor det er lov å selge....

-Ser uffattelig deilig ut! Men du får nesten samme effekt ved å legge to 1.5 liters flasker med varmvann i senga 30min før du legger deg (bare pass på at de ikke lekker!)

Skrevet

Det er ikke farligt og bruke den tilog varme opp senga med,men du skal IKKE ha den på når du sover.

Varmeteppe stråler veldig mye.

Skrevet

Hei hei=)

Har lurt på det samme, faktisk=) Brukte varmeteppe et par ganger på magen, da " menskrampene" var på sitt uholdelige.. Men, ikke brukt det etter den tid. Skal visst ikke overopphete organene, så kjæresten min mente at dette ikke var lurt å bruke... skal høre med legen på torsdag=)

Skrevet

låg med vaaarm ris pute i mangen timer i strekk underfødselen sist gang eg fødde...kan ikkje tenke meg det er så veldig farlig

Skrevet

Anbefaler visst ikke å bruke elektrisk varmeteppe pga. for liten forskning rund faren ved stråling. Men, varmefalske med vann funker sikkert fin, fint! Ikke bli for varm bare.. :)

Skrevet

oi, det er ekstremt brannfarlig... bare noen dager siden et hus her i byen brant til grunnen.... årsak: elektrisk varmeteppe

Skrevet

Takk for mange svar, Tror kanskje jeg bare pakker det vekk, for å være på den sikre siden.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...