Gå til innhold

Ammebh??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei jenter=)

Hvordan er det med dere og bh for tiden? Mine bryster er normal størrelse vil jeg si. Liten c-cup.. Nå er de blitt større, og jeg trenger helt klart ny bh! What to do? Må jeg over på ammebh?

Jeg og mamma var å skulle handle bh idag. Hun travet rett bort til ammebhene og jeg fikk panikk. " Jeg trenger jo ikke det enda".. hehe=) Kanskje jeg trenger det likevel.. Vet jo at brystene ikke vokser hele tiden, så satser på å se det litt ann noen dager til. Er 7+ 5 idag..

Hva gjør dere mht bh?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har b-cup, ikke så enorme med andre ord.. nå har de vokst, men foreløpig holder det såvidt med å ta ut de ekstra putene:)

Har hørt her inne at de vokser mest i starten, frem til uke 15 kanskje? Så jeg kjøper ikke noe nytt enda. Men husk at de vokser mere etter fødsel og, da melken kommer for fullt og...

Men alle er vel forskjellige, så ikke godt å vite:)

hehe, jeg synes det er veldig kjekt at de vokser litt jeg da:)

Skrevet

Vent med amme bh,, de vokser på slutten og, og de blir enda større når melka kommer!!

Jeg har kjøpt vanlig bh i svangerskapet og går over på bh når jeg har født,,!!

For nå er jeg i uke 35 og skal si de vokser igjen:)

Skrevet

Takk for innspill=)

Skal gå å finne meg en litt større bh, men vente med ammebh. Kan ikek vente så lenge med å finne en større, for nå er det som om jeg har to sett med pupper. En inni bh og en utenfor.. er så fææælt=) hehe=)

Skrevet

...og dessuten så er ammebh svært lite flatterende på brystenes vegne, så vent med dem du... ;) Du trenger jo ikke ammebh nå. Vokser du, kjøper du bare litt større vanlige bher.

Skrevet

Yes=) enig med deg=) Satser på større vanlig bh=)

Takk til dere alle for innspill=)

Her er det bare å gå til innkjøp av større Bh og godta at puppene vokser -hihi- =)

Skrevet

What? Amme-bh lite flatterende? Shit! Puppene mine henger ikke akkurat, men de er litt sånn "hopprenn"; og de ser ikke så veldig fine ut i BH-er som ikke er vattert i det heletatt. Er ikke ammebh-er det? Har aldri tatt i en sånn en, jeg....

Skrevet

Gå i en undertøysbutikk. Det er dyrere, men de kan veilede deg til riktig BH slik bysten din er nå, og kommer man over D-cup og er under 80 cm rundt får man uansett ikke BH i vanlig butikk lenger... Jeg gikk fra 75c til 70e på de første 6 ukene og kommer ikke til å kjøpe ammeBH før på slutten, det går holde med et par vanlige i større størrelse enn så lenge :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...