Gå til innhold

Bruker dere som har adapter fra bilsete til vogn dette?

Anbefalte innlegg

Vurderer å kjøpe meg et system som snakker sammen for å lettere kunne raskt ta med meg baby inn på butikk og handle. Men stusser litt på hvordan dette gjøres? er det mye styr å ta av vognvelen for å sette på adapter og bilsete? Blir det brukt??

Fortsetter under...

Har prøvd å spørre om akkurat det samme som deg... Vurderer å ta m en adapter til TFK vogna. Men vet ikke om jeg vil bruke den og det er jo litt dumt. Er nok av "greier" som skal kjøpes inn. Går vel alltids an å få tak i den adapteren etterhvert hvis behovet er der tenker jeg.

Vet ikke åssen det er på andre vogner men på Quinny så setter man sete på samme adapter som bag delen, så der setter man både stolen og bagen i samme adapter..

Brukte det svært lite jeg da...

Nå har jeg TFK, vet at maxi cosi sete passer på den å men vet ikke åssen det funker på den..

Jeg har kjøpt, men er også veldig usikker på hvo mye jeg kommer til å bruke det. Synes det må være bedre for babisen å ligge flatt om jeg skal på shopping. Men det var en må-ha ting jeg kjøpte uten å tenke så mye på det.

Vi har vogn der vi bare kunne sette bilsete rett på adapterne som stod på vognen.

Men ettersom de ikke skulle sitte så lenge i stolen, var det ikke noe vi brukte så mye.

Var vi og handlet var vi gjerne på ett senter med fler butikker og tok da også med baggen til vogna og la snuppa i den.

Skulle vi bare en enkel handle tur for matvarer med bil og hun sov tok vi bare setet og satte det i handle vognen.

Annonse

Det er SUPERT!!!!

Vi har adapterne på maxi cosi-stolen hele tiden, så det er kjempelett å bare klikke på setet på understellet når vi skal inn et sted i "full fart". Det er lett å si at det beste er å ligge i vogna for barnet..... men sånn er det ikke helt i praksis. Kanskje ungen akkurat har sovnet? Nekter å ligge?+++..... Adapter er en BRA ting!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...