Gå til innhold

skulle tro noen hadde skrudd av en bryter...

Anbefalte innlegg

Skrevet

jippi.. har nå vært i kjempe bra form de siste tre dagene. er nå 9+5.

har hatt noen tøffe uker nå.. vært sengeliggende med kvalme, oppkast, trøtt, svimmel og vondt i magen og rygg....

skulle seriøst tro at noen hadde skrudd av en bryter..

krysser fingrene for at det varer...

hvordan er det med dere da...........?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

fortsatt kvalm jeg... men litt bedre enn i uke 8...

Legen sa til meg at uke 8 var verste uka med kvalme.... Så nå (9+1) er jeg bedre enn forrige uke, men langt ifra bra da....

Så håper jeg og får det som deg!!!:)

Skrevet

at uke 8 er værst det tror jeg nok.. det var det her i alle fall... spydde opp alt hele uken... men heldigvis bra nå.. håper det holder, i alle fall ut denne uka.. guttungen skal feire bursdag til helgen... familie lørdag og barneselskap søndag...

Skrevet

tjaa...skeptisk...

er 10+5 nå og blir bare dårligere og dårligere...

har enda ikke kastet opp,men brekningene og kvalmen blir bare værre og har opptil flere ganger trodd det var på tur...

er så leeeei!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Skrevet

dagen før jeg ble bedre hadde jeg min værste dag noen sinne... eneste forandringene jeg gjorde den dagen var å ta vitaminene om kvelden.. tok de ikke om morran pga kvalmen...

dagen etter var alt borte.... (tror ikke det har sammenheng, var nok bare helt tilfeldig)

har en mistanke til at jeg kan være opp til et par uker lenger på vei, men kan ikke være kortere... kan jo hende det er det som gjør det...

men dette er vel forskjellig fra person til persom.. sist var jeg dårlig til uke 15

Skrevet

Hos meg ble bryteren slått av på torsdag i 12 tiden... helt utrolig! Plutselig forsvant alt av symptomer og oppkast!! Da var jeg 9+6 Nå er jeg 10+5 og fortsatt frisk som en fisk med nydelige UL bilder av en liten krabat i dag!

Skrevet

Var dårlig fra uke 4-5, og ble verre og verre fremover tom uke 11. Denne 12 uka har jeg kommet meg litt og litt hver dag. -deeeilig:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...